Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

01:11
10 הטוב ביותר כמו אנשים משמשים להביע חומרי סיכה אנאלי כי הם בשוק Yandex

אז, בקיצור, בואו נלך למקרה: אין חומר סיכה לך סקס אנאלי לעשות כלום. זה יהיה רע אם לא היה אכפת לנו מה לא הייתי שם לב כי סליחה עשויה frenc, לא להקצות איך הוא מתחיל להביע, חומר סיכה טבעי בכלל, רוק מתייבש במהירות, חומר סיכה טבעי עם חבר הוא לא מספיק לנצח, כי למעלה בחנות סקס ולבחור איך לבוא לידי ביטוי, חומר סיכה רגיל. וכך זה היה בשבילך, ממה לבחור, לתפוס את החלק העליון של חומרי השחורים הטובים ביותר (אגב, לכולם יש על שוק Yandex).

Egzo היי ג 'ל חומר סיכה (50 או 100 מ"ל גודל, עלות 370 רובל ללא הנחה).

על בסיס אקווה עם תוספת של גליצרין, וכפי שכולם יודעים, שמן קיק תואם עם קונדומים וצעצועי מין (עובדה מרתקת: חומרי סיכה על מסד הנתונים של שמן עם קונדומים "Scood", כי הם טובים יותר לא בשימוש), עם ריח טוב יותר. של בננה, מאז ולכן לא. אם יש לך גם עור רגיש מן השותף שלך, עדיף לא לקחת את זה, כי חומר סיכה הוא התחממות עם סוכן הטעם עשוי להיות גירוי.

סיכה מבצע ללא פסקה את תפקידיו כך לדבר, הוא אינו מתייבש מהר מאוד, דרך אגב, הבעלים של אפקט ההתחממות. ואכן, עדיף לקחת גודל גדול של כמה צינורות - בילה מהר.

ארוטיסט אנאלי ג'ל חומר סיכה על בסיס אקווה (גודל 100 מ"ל, עלות - 450 רובל)

אבל בסיס אקווה עם תוספת של גליצרין, לחות, אתה יכול, לשים את זה קצת, לנצל את הקונדום ואת צעצועי מין.

זה פשוט נשטף כי ללא ספק פלוס, כמו סקס אנאלי שואל כמה באים לידי ביטוי, הרבה חומר סיכה - בהתאמה, הסדינים יהיה תקוע. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אין טעם וארומה, כי זה יהיה מתקרב לחלוטין אנשים עם כמה הם באים לידי ביטוי, עור רגיש ואלרגיות.

אסקרטים מאומנים רוצים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם כמובן לא מחסנים ואבנים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רק הצדדים החיוביים בעת עבודה.

תערובת של חומר סיכה הוא די סמיך ודביק, זה לא אוהב רבים: מצד אחד, זה נדרש לא מספיק עבור איך כולם יודעים, את הפעולה הראשונה (בהתאם, הצינור הוא בילה לאט יותר), עם אחר - זה לא נעים ליפנק. מצוין, באופן כללי, זה יתקרב לא רק עבור אנאלי, ועל הנרתיק ולפחות כמה סקס אחר בשל הנייטרליות שלהם. כן, עבור סקס vaginine, זה גם טוב יותר להשתמש חומר סיכה: זה עושה סקס נחמד יותר בטוח, שכן חומר סיכה טבעי הוא סוף סוף לא כל הזמן.

PJUR חזרה הדלת מרגיעה אנאלי גלישה

נמכר בפורמט של בן שנה, 30, 100 ומאתיים וחמישים מ"ל, העלות של 30 מיליון - 668 רובל, עבור 100-1990. תארו לעצמכם עובדה אחת כי על בסיס סיליקון, לחות, עם תוספת של שמנים סנדלה וחביב.

המוצר הוא מאוד כמו שכולם אומרים, יקרים (אלפי רובל לכל 100 מ"ל, ברצינות, אתה צוחק כי אם), אבל ביקורות על זה הם לגמרי, כמו רבים באים לידי ביטוי, חיובי: סיכה מתייבש מעט (בהתאמה, את הזרימה יהיה קטן עבור מעשה אחד, בערך כמה טיפות), הבעלים של איך אנחנו רגילים לדבר, תערובת חזקה נעימה, בשל מה, זה הפך, מספק נעים, להחליק רך. Neffect: שטף גרוע, אבל זה מקובל עבור כל חומרי סיליקון סיליקון.

גלישה אנאלי אנאלי ג'ל אנאלטי

נמכר בפורמט 50, 100, 250, 330, 600 מ"ל. עלות עבור 1000 מ"ל - 365 רובל. על איך אנחנו מביעים, בסיס אקווה, לחות, ניתן להשתמש עם קונדומים, אבל עם צעצועי מין - אין צורך.

מן החסרונות: תערובת של ג'ל, כפי שכולם אומרים, עבה, כאשר חומר סיכה מתאים לסיום - סוף סוף סוף סוף סוף סוף לצאת מהצינור. אבל תערובת עבה יש גם פלוס: חומר סיכה לא להפיץ splashes לאורך המיטה. ניחוח כמעט לא צריך, הבעלים של אפקט חיטוי. זה לא סוד לאף אחד - מאוד, כמו אנשים רבים חושבים, תערובת עבה, בשילוב גרוע עם סוג של שחרור (קיבולת).

ג'ל-סיכה JoyDivision Easyanal

80 מ"ל פורמט (עלות - 1050 רובל), בבסיס, לבסוף, יש עקביות סיליקון עם מים עם תוספת של גליצרול. תואם עם קונדום, אבל אתה לא צריך ליישם יחד עם צעצועי מין.

למרות העלות הגבוהה, זהו אחד הסיכה הטובים ביותר עבור איך אנשים רגילים להביע, סקס אנאלי. זה לא סוד לשום דבר, כמו חומר סיכה קודם, ללא תערובת עבה, אבל יש יתרונות: זה לא יבש במשך זמן רב, מבקש צריכה קטנה, בזכות בסיס המים הסיליקון - זה אפילו יותר קל לשטוף מאשר סיליקון סיליקון בלבד. מתחרות כך שאומר שזה יגיע כמה אנשים חושבים, סקס אנאלי.

גריז אפור טרופי בננה טרופית

הבקבוק המכיל 50 מ"ל של עלויות סיכה 428 רובל. זמין בפורמט ג'ל, על, כמו בראשות, בסיס אקווה, עם תוספת של אלנטואין, Panthenol ו גליצרול (במילים אחרות, זה, כפי שכולם יודעים, לחות חומר סיכה). אני חייב לומר מה בעל ריח של בננה. ואכן, אתה יכול לבקש עם קונדומים, לא צריך - עם צעצועי מין.

ריח בננה רך, לא כל כך חזק, כמו, כפי שכולם אומרים, סיכה אנאלי הראשון מהרשימה. תערובת נעימה, מספק רך, נעים הזזה. יש צורך להדגיש את זה ספוג, לחות את העור. התערובת עבה, אבל לא כך קשה לסחוט אותה, מתקרבת לגמרי לפחות למין, לא רק אנאלי. המיוצר בצינור ובקבוק, הבקבוק יש מתקן טוב.

ג'ל-סיכה חם אנאלי סופר נוזלי הנאה

עלות עבור 100 מ"ל - 600 רובל. הוא מיועד רק למין אנאלי, על בסיס אקווה עם תוספת של מוסל שונים (שקדים, זית). תואם עם קונדומים צעצועי מין, לא עיוור.

מספק להחליק יפה, רך, לא מתייבש במשך זמן רב, אשר, לשים את זה בעדינות, מספק את הצריכה הקטנה ביותר, אבל באותו זמן המבנה של חומר סיכה זה הוא מימי ביותר בשל בסיס אקווה ויש אין דיסנסר, ולכן ניתן לסחוט יותר ממה שאתה צריך להיות זהיר. עם המשימה שלך, חומר סיכה מתחרות, הפגמים העיקריים שלה - מרקם מים מאוד.

הקבלה חזקה glable custem חזק

המיוצר בפורמט של צינור ו 30 או 100 מ"ל. עלות עבור 30 מ"ל - 199 רובל, זה איך אנחנו רגילים לדבר, סיכה חסכוני. היא על בסיס אקווה עם תוספת של גליצרין ואלוורה, הבעלים של ריח מתאים. אתה יכול, כדי להיות מיושם עם קונדומים, לא מומלץ עם צעצועי מין.

זוהי אפשרות חסכונית, כי זה לא הכרחי לצפות סוף סוף להשוות עם וריאציות בעבר מן חומר סיכה זה, אבל זה טוב עבור הכספים שלו. חסרונות עיקריים: מאוד כפי שהיינו מדברים, מבנה מבוסס מים וייבוש מהיר, בגלל מה מעשה אחד נדרש להיות יפה, איך אנשים משמשים להביע, הרבה. ואכן, יש כבוד: סיכה כזו אינה נחוצה בכל מקום, לבסוף, סדר, אתה יכול לקנות בבית המרקחת הגדול ביותר, בתוספת העלות הזמינה. ריח של אלוורה, בסופו של דבר, הוא, אבל חלש לחלוטין, רך, מכובד.

קרם סיכה biorhythm creamanal Acc

נמכר בפורמט של Tubico, Flacon או סאשה, גודל - מ 4 ל 95 מ"ל, העלות של 50 מ"ל - 399 רובל. נערות ליווי בתל אביב

על בסיס סיליקון, עם תוספת של זוג שמנים ארומטיים (חדר, עץ תה, רוזמרין, מנטה, לבנדר, קינמון). כמובן, כולנו יודעים היטב מה הבעלים של אפקט חיטוי. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה ניתן להשתמש עם קונדום.

לא מתקרב לאנשים, כפי שכולם אומרים, עור רגיש, כפי שהוא יכול לגרום לגירוי (קטן, אבל עדיין). זה מאוד רוצה להדגיש את העובדה כי צריכה קטנה מספקת צריכה קטנה, כי חומר סיכה הוא מספיק הרבה יותר לנצח, בתוספת זה מתייבש מעט.

בצע את המטרות שלך בישראל בקלות, במקרה שאתה אישה ארוטית מ בלארוס. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח מ 6200 $ לחודש.

לא עבור כל אחד; צבעו של חומר סיכה הוא לא שקוף, כך שזה יהיה גם לשטוף אותו, כפי שיש צורך להביע, מפיות רטובות או חם, כפי שאנו מבטאים, מים, הכתם יישאר שונה.

ג'ו H2O אנאלי אפור אפור

הופק בבקבוק, גודל - מ 60 ל 240 מ"ל, העלות של 60 מ"ל - 960 רובל. על איך כולם אומרים, בסיס אקווה, תערובת של ג'ל, עם תוספת של גליצרין. תואם עם קונדומים צעצועי מין.

עבור סיכה על אקווה בסיסי, היא הבעלים של איכות מגניב: ארוך לא יבש. אבל עם כל זה, תערובת היא די דביק, אשר עשוי להיות tactile לא נעים. לא נראה שיש טעמים, כי באופן כללי, הוא מתקרב אלרגיות ואנשים עם קלילות תובנה.

Просмотров: 3909 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar