Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

10:58
11 נסיבות אשר גברים הולכים מבולבל ולשלם עבור סקס

עם חוסר השלמות של קשרים אינטימיים בצד פנים נשים רבות בחיים שלהם.תוכן מאמר סעיף ברור כי גברים החלו להתייחס כמוהנים של אהבה כמה אלפי שנים לַהֲפוֹך. במשך מאות שנים, העולם השתנה מעבר להכרה, אבל זה ישן המקצוע קיים עד עכשיו. תנאים מוקדמים שעבורם גברים עשו זאת תמיד שונה.

לא משנה מה אישה שהשתתפה שלה שילם שירותים של התאמה סקסית, ישקול את עצמך רע, אמון זול, לא ראוי לא ראוי. גם אם הרגשות האלה מכוסים על ידי נעלב, זדון ואי הבנה לחצי שלהם. אבל בעיקרו של דבר יש כמה נסיבות עקרונות שדוחפות את האיש לשלם עבור סקס. וזה לא תמיד קשור עם הרצון לשאוב שותף או הרם את ההערכה העצמית שלך.

1 מחקרים רשמיים 2 תנאים מוקדמים לאהבה

מחקר מדעי רשמי

אבל רבים מהם מהדהדים עם אלה שהושמעו הימים שלנו. החברה תמיד שקל את הערעור של החבר'ה לפעולה מבולבלת הנישואין בגידה. אבל אף אחד לא לקח בחשבון חוויות נסתרות של אנשים, נפתרה בצעד כזה.

כַּמָה לפני שנים מומחים סוציולוגיים מדרום אפריקה ואירלנד ניהלו מדעיים מחקר בנושא זה. גישה זו חיוג כדי לאסוף ראוי מאוד תשומת לב נתונים שניתחו ללא הטיה וגינוי. לאחר מכן חשף תנאים מוקדמים אמיתיים למה האיש משלם עבור סקס בצד אם יש שותף קבוע.

רקע אהבה חד פעמית

לימוד פקודות סוציולוגים שנאספו מכמה אנשי מקצוע אצילים של השונים שלהם מדינות הובילו למסקנות מרתקות אך צפויות למדי. רוב נסיבות הערעור של החבר 'ה בפני המבולבל היתה קשורה למתחם יחסים עם זוג משלהם, עם חומרי הנפש, כל הזוועות ואת אי הוודאות בתוך עצמה. במיוחד קונפליקטים ואי הבנה, על פי תוצאות הסקר, הם תנאי מוקדם לעיקר לרכישת בחורים של שירותי מין.

בתהליך הסקר הובא יותר מארבע מאות 50 בחורים שסיפרו למדענים על מה 10-12 החודשים האחרונים הם ערעו "בנות להתקשר" לפחות 3-4 פעמים. עם כל זה, 95% מהנשאלים היו במערכות יחסים מתמדת. ו רק עבור 5% לבקר מבולבל הפך רקע גירושין. תנאים מוקדמים עיקריים התקשר אל יהודי האהבה, שנקראה בתהליך הסקר: https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

גבירות המספקות שירותים שונים של מרכיבים סקסיים הם פתוחים יותר בשיחה וברצון ללכת לקראת הלקוחות בכל הרצונות שלהם מאשר שותפים ללא שינוי שלהם. רבים מהמשתתפים סקרו הבין כי יחס כזה ללקוחות רק חובה עבודה. אבל האיכרים חסרי פתיחות ומודעות כאלה ביחסים שלהם, משום שהם בהחלט לא התמקדו במישרין את לא טבעי של דבר כזה מצד זונות; במגע עם הבנות מתן שירותי מין בתשלום, גברים הרגישו אפילו יותר בטוחים מאשר עם השותפים שלהם. זאת בשל העובדה כי "ילדה שיחה" לעולם לא לגנות כל תשוקות יוצא דופן ופטיש.בעוד השותפים ללא שינוי לא יכול להיות מודע לרצונות דומים, לגנות את האיש, להתחתן איתו או לגמרי לשחרר את הסכסוך. במקרה זה, על הנוף של המחיצות של החבר 'ה, זה אפילו קל יותר לפנות לבלבל מאשר לחשוף את ענייניהם בסיכון בשל אי הבנה סבירה מן השותף המתמיד; לעתים קרובות, גברים הביעו את העובדה כי האינטרסים המיניים שלהם לא חופפים עם האינטרסים של נשותיהם ונשים שלהם. הם פשוט לא יכולים לקבל הצהרה בשל העובדה כי השותפים לא מסכימים חוויות כאלה או סוגים יוצאי דופן של סקס. במקרה זה, האיש משלם עבור סקס עם אחד כי הוא התאמן במתן שירותי "מיוחדים". האימה העיקרית שהדאגה את החבר'ה שהבטלו סיבה כזו היא הזדמנות להעליב שותף עם הצעתו; חלק מהמשתתפים בסקר הסוציולוגי אמרו כי הם פחדו מאחריות סבירה, שיכולים לשכב עליהם לאחר מגע מיני עם אישה רגילה. הם לא מוכנים לשנות באופן קיצוני את חייהם ותוכניות רק בשל העובדה שהם צודקים סקס רגיל. במקרה זה, השמחה ללא תפקידים המוצעים על ידי מבולבל, עבורם היא הדרך הטובה ביותר מתוך המצב; גברים מפחדים מפנטזיות צבועות משלהם, אשר, על ידי ערעורם, יכול להכתים את התמימות והטוהר של נשותיהם ונשיםיהם. פוטנציאליים הם אמהות לילדים, שומרי נוחות.

אסקרטים מוסמכים רוצים לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם נדיבים ואבניים. רק זה בדרך כלל לא הצדדים הטובים היחידים לעבוד.

חלק מהנשאלים אינם נעים לעשות כמה מעשים שיכולים לזרוק סימן כזה בזיכרון שלהם. אבל "ילדה קריאה" היא פשוט מתאים כזה "מלוכלך" ז 'אדות. מסורת כזו היתה בימי הביניים במדינות מסוימות, כאשר הריסות של גרפים, הלורדים והרבנים הסמכותיים אחרים נכנסו למגע מיני עם בני זוגם רק כדי להרות את היורש. ועל ההערכה של הצרכים שלהם, גברים ביקרו בבתי ציבוריים, כדי לא להציג את הפעילות החטא של הגברת שלהם ממוצא הגבוה ביותר; נשים המספקות שירותים אינטימיים יכולים להכשיר בחורים אחרים כמה מכשירי חשמל מיוחדים של מכשירים. כן, זה כל כך - כמה אנשים להשתתף זונות ללמידה.

תארו לעצמכם שאיפות אישיות בישראל בקלות כאשר אתה מודל מענג מפדרציה הרוסית. העוסקת בישראל המותרים לפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להתקבל מ 4600 יורו.

על מנת ליישם יכולות אלה לשותף שלהם.

זה רחוק לא כל תנאים מוקדמים. יש יותר "רגילים" תקריות כי דוחף חבר 'ה לביקור זונות. הם גם הודיעו בתהליך של סוציולוגי זה סֶקֶר:

"Bachett" סגנון חיים. גברים בבחירת נתיב זה בוטל במודע מיחסים ללא שינוי, משפחות וילדים. חופש, חברים ושמחה נשאר עבורם בעדיפות. מבולבל בחורים כאלה הם השיטה העיקרית כדי לספק את הצרכים המיניים שלהם ולהראות מבצר דמיוני של האמונות שלנו; נפצלת רגשות חדים. כמה גברים פונים לשירותים של זונות לא בגלל הצורך לספק כמה תשוקות מיוחדות, אלא פשוט בשל היעדר "אדרנלין" בחיים הרגילים שלהם. זה לעתים קרובות בשל העובדה כי הרגיל שלהם הוא משעמם מאוד, העבודה לא להביא ברור, ושמחה יומיומית אינה מסוגלת לגרום לרגשות הנחוצים; הרצון לשחק את התפקיד של "בחור רע". לעתים קרובות, רצון כזה הוא במיוחד "טוב" אנשים - למופת משפחות, עובדים אחראים ו tikhoni. וכדי לטעום חיים אחרים, הם מוכנים לשלם עבור סקס עם גברת, להיות עם כל זה במערכת יחסים. הם לא לשים מין, ואת עצם העובדה של ביצוע מה שנגנה על ידי אנשים אחרים; קנאות לטעינה על ידי רכישת "כוח" על אישה לקרנות. כמה לקוחות של זונות לטפל בהם בערך מאוד כי הם רואים אותם להיות רמות נמוכות, במכנסיים קצרים עם עבדים. ולכן יש להם הנאה משכיחות כזו. זה חבל כי כל הכוח מתאדה איך הזמן שילם יסתיים. ובכן, השני ופעם כל כך לקוח זה לא סביר לשרת מישהו; הרצון להרחיב את "המסלול שלך". לישון עם כמו נשים רבות ככל האפשר - זהו המוטיבציה של בחורים כאלה. אבל מקרים כאלה לא כל כך תכופים, כמו רוב האנשים כרוך. אבל הם עדיין קורים.

בכל מקרה לא שווה לשבור מקרים עם אדם שהשתמשו בשירות "בצד". צעד כזה - הסימן הראשי של הצרות של הצמד המקומי. נחוץ לגלות את הסיבה להתנהגות כזו ולנסות למצוא אמון, מודעות, הַרמוֹנִיָה. עם דילמות כבדות, יש צורך ליצור קשר עם פסיכולוג משפחתי. בסוף מסתיים, כל האנשים עושים טעויות. זו לא סיבה לשים את הצלב על היחסים.

Просмотров: 202 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar