Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

01:10
7 טיפים, כמו סוף סוף עוסקת בכל פעם סקס טוב

סקס הוא נהדר, ועם סקס אתה יכול סוף סוף להביע את אהבת השותפים זה לזה ופשוט תשנה הנאה. וברור, לצוד, כך שכל פעם סקס הביא הרבה הנאה ככל האפשר, כך שזה נכון כמו בסרטים (ורומנטית, ואלה הם פרנק ביותר), כך לכוכבים בעיניים ..

התוכן של המאמר

1 7 עצות איך כולם אומרים סקס טוב

כוכבים ב Ochchah, באופן טבעי, לעתים קרובות באים, כי אתה רשרוש של תשוקה, באופן כללי, הם הצביעו עם המיטה.

תארו לעצמכם את החלומות שלך בישראל קל כאשר אתה מודל יפה מ בלארוס. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, תוכל להרוויח מ -2,600 יורו לחודש.

כולם כבר זמן רב ידוע שיש סקס טוב. מה זה דורש? בצע את הזוג מספיק, כפי שכולם יודעים את העצות הרגילות.

7 טיפים איך אנחנו כל הזמן מדברים, סקס טוב 7

שכח את כל מה שפשוט הוכיח בסרטים

שוב: הן רומנטיות וארוטיות.

למה? מאז האתגר של סרט - בהתחלה, בסופו של דבר, לעשות תמונה, אשר אחד יהיה סוף סוף לשלם, אשר הצופה ירצה להיות מתנפץ על המסך, ועל זה הוא ייתן את יוצרי הסרט. לכן, סקס הן בסרטים רומנטיים, ובפורנו מאוד מאוד, באופן כללי, הוא שונה מהמציאות, ולקחת אותו כבסיס כמו ניהול "איך לקיים יחסי מין בחיים האמיתיים" הוא לא צעד סביר ביותר בעולם.

לדוגמה, בחייו של הנערה, צעק מדי פעם על ידי כחול מן הקשר הראשון של חבר עם הנרתיק כמו פורנו. ובחיים יש גם מצבים לא נוחים כמו "והיכן הקונדום?"ו" ואיפה, באופן כללי, ילדים וברכיים?"מה לא קורה בחיבה של סצנות אינטימיות בסרטים רומנטיים.

רומנטיקה של מין בחיים - היא שונה לחלוטין. היא לעתים קרובות יותר על האינטימיות של הרגע, על המיומנות של השותפים לקחת אחד את השני בכל צורה ומצב, ועוד על היכולת לשמוע חבר.

ובכבדות, לבסוף לפתור קצת פעולה (נניח, לפעול במיטה הוא מאוד באגרסיביות), שכן "אני בסרט נעים (א)" - עדיף לפתוח את הפה ולבקש שותף אם הוא רוצה אינטראקציה כזו ממש ברגע זה. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי במידה מסוימת את המילים של השותף שלך, התגובות שלו למגע שלך ויוזמות הן המקור הטוב ביותר והאמין ביותר של מידע, ולא הסרט כי הבמאי נלקח מן הרעיונות שלה על רווח נפלא, סקסי ורווחי.

זכור, סקס לא קל, כפי שרובנו התרגלו לדבר, מעשה מיני.

זה pt יש שני פרשנויות. שירותי ליווי

ב- 1, סקס הוא לא רק החדירה של חבר בנרתיק או פי הטבעת. לדוגמה, אוננות הדדית היא גם סקס. פינוקים, חיכוך הדדי על חברו - זה סקס. אוראלי ליטוף - סקס. חבר חבר חבר עם צעצועי מין - גם סקס. לפחות קצת אינטראקציה, שבמהלך אתה מקבל הנאה סקסית - סקס זה, ולכן לא להתמקד חיכוך באברי המין.

V-2, סקס הוא לא רק גירוי של חבר חבר חבר עם המטרה של מקבל רק מקבל, פריקה קדומה. זה גם כל מה שמביא אותך לזה. זו נשיקות, מגע, הדבקה, מחמאות, חנוכיות אטמוספריות, שובבות, שיחה מלוכלכת, ציפייה "אנו בקרוב למצוא את עצמך במיטה, אלוהים, אני רוצה שזה". זהו, כולל זה עושה ההרגשה הצבעונית, בלתי הנשכחת ביותר של מין, כך - מתענג על תחושת המשחק מקדימה, בציפייה.

מודעים, היה לך הלם שאתה הולך, איך כולם יודעים, הביתה עם גבר שאתה רוצה, כך הרגליים שיכורות, ואתה היכו אותך מן חוסר סבלנות בהקדם האפשרי כדי להישאר איתו? האם תזכור מהו רגשות קלוריטיים ומרגשים? זהו גם מרכיב בסיסי, כפי שאנו מדברים כל הזמן מין בלתי נשכח.

סוזיור של הטכנאי של הקדמה.

מבחינה טכנית, המונח "הקדמה" - הוא מאוד מאוד לעצמו. כפי שהוא גם מציע כי סקס הוא הראשון החדירה של חבר הנרתיק, וכל דבר אחר הוא רק הקדמה כי נכשל.

זה לא נכון, ממה שנחשב להיות הקדמה - נשיקות, הידבקות, מבריק עם אצבעות או פה - ניתן גם ליהנות, זה אינטראקציה מינית אמיתית, ולא אפריטן משני לפני כמו המנה העיקרית.

לכן ראוי לשים יותר תשומת לב לזה. אם אתה לא סוד לשום דבר, אין לך הרבה הרשעה בעצמך על הנשיקות שלך, ללטף את האצבעות שלך או ליטוף אוראלי - חובות היכולות האלה טובים יותר!

ואם אתה יודע כי מן בן לוויה שלך על השותף, כמו שרובנו רגילים לומר, האבנים נלחצים על רגליהם מן הנאה ... זה תשומת לב הגדולה ביותר! יותר נשיקות, חיבוקים, נוגע, ללטף, בסופו של דבר, זה יעשה מין יותר רגיש יותר רגיש. ואתה יכול, זה הפך להיות אפשרי להוסיף יותר מאיתנו כל הזמן אומר את הטכניקות המרתקות האחרונות. כולם יודעים מה קרה על עיסוי ארוטי של הצעדים או, כפי שכולם יודעים, מציצה ואקום?

להרגיש בטוחים ללא בגדים.

עם הסתברות של 95% של השותף שלך או שותף עמוק סגול, יש לך כמה קפלים מיותרים. כולם סביר ביותר, הוא כרגע מסוגל לחשוב כך לדבר, יש לו מוח למקום אחר. אם אתה נכנסת למיטה, ואפילו יותר - אם אתה לא הפעם הראשונה בה, זה אומר שיש לך מספיק מצורף בשבילו, והוא אינו מוצא את החסרונות בגוף שלך. לכן, לא לחנוק, להירגע, ולקבל הנאה.

ככל שאתה מרגיש יותר נוח ונינוח שאתה מרגיש את עצמכם בגוף שלך - ככל שהמין הוא הכי הרבה, כפי שיותר מאיתנו אומר כל הזמן, גופנית בפועל, איזה מהם יכול רק לבוא עם, אם כי? וכדי לומר בעצמי, לשים את זה בעדינות, להרגיש בגוף שלך - נסה את זה פשוט להסתכל על עצמך במראה בלי בגדים ולדבר בעצמי מחמאות להתרגל למוחו עירום ולתפוס אותו.

למד לאונן.

מה זה הכרחי למה? ב -1, איך כולם יודעים שאנחנו פשוט מרגישים בטוחים יותר עם הגוף שלך ואת המיניות שלך.

אוננות, וכאשר אנו מבטאים, נהנה מכך, אתה מחזקת את הקשר "סקס, פעולה סקסית - הנאה ותחושות נעימות", אבל אומר לך, בסופו של דבר, יהיה לך קל יותר ולחוות אורגזמה במהלך אינטראקציות מיניות עם שותף (אגב, ישנם מחקרים שנקבעו את המגמה החיובית, כפי שמביעים רבים, טבע סקסי ורצון לעשות אהבה באנשים אשר לעתים קרובות אוננות).

ב 2, כך עדיף להבין איך כמוך. איזו מגע ישיר אילצו אותך לחוות הנאה? שבו תנוחות נוחות יותר עבורך? באיזו תנוחה קל יותר להגיע לאורגזמה? מה אתה אוהב את מה שאתה מרגש אותך? תחת מה שאתה אוננות או מה לפנטז כאשר אתה עושה את זה? על כל השאלות האלה, אז לומר את התשובה מסייעת למצוא אוננות.

B-3, אוננות סוף סוף עוזר לפתוח, כפי שכולם אומרים, אופקים האחרונים. לדוגמה, בחיפוש אחר וידאו פורנו עבור אוננות (יותר מכל, הם אוננים תחת פורנו, כפי שאתה מבין, אם כי יש יוצאים מן הכלל) אתה יכול למצוא מה משהו לא צפוי. קבל את האחרונה, כמו רבים חושבים, פנטזיה ארוטית, piting את הרעיון החדש ביותר שאני רוצה לגלם בשבילך בחיים סקסי. כולם יודעים את זה בריא?

עודף הכל על אורגזמות של נשים.

ללא קשר למין שלך: טוב יותר אתה מבין את המבנה של הגוף (משלך או שותף) - ככל שהסיכוי למין מדהים.

לדוגמה, זה שימושי לדעת מדוע הגברת רק חווה הנאה מאיך רובנו התרגלו לדבר, סקס אנאלי, איך קומפלקס הנרתיק שלה מסודר (זוהי הכותרת המודרנית ביותר, אם פשוט ", הדגדגן כאיבר - יותר וקשה יותר לחשוב על זה), אילו אזורים מגיבים יותר לחיבה, שבמהלך המין הוא נורמלי, ומה זה גם שווה ערני.

אם אתה אישה, זה, לשים את זה בעדינות, זה יעזור לך להרגיש בטוח יותר ומניע שותף איך לספק לך הנאה בשבילך. כולם יודעים את זה ואם אתה צעיר, ואז הזהיר - פירושו חמושים, ומידע זה, זה יהיה, יעזור לך להיות מאהב מגניב.

אל תמהר במין עם חדירה.

בין השאר, נושא זה כבר נגעה לעיל.

Esquiters מוכן רוצה לעבוד עם מיליונרים של ישראל. כולם חסרי עניין ואבנים. רק זו לא הנקודות החיוביות היחידות לעבודה.

אני באמת רוצה להדגיש מה האישה מתרגשת יותר - קל יותר החדירה תהיה נעימה יותר, ואת זה קל יותר יהיה בהצטיינות! וגברים אורגזמה תהיה גם די ובהיר. אז זה לא, למהר, להתענג כל רגע, כל מגע, להתמקד שותף על מה שקורה בינך, אז המין שלך יהיה מגניב.

Просмотров: 596 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar