Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

17:05
עיסוי ארוטי Happy End

זהו סוג של עיסוי המכונה גם עיסוי Happy End. זה סוג של עיסוי שבו הלקוח מקבל סוג של גירוי מיני בסוף. זה עשוי לכלול שהמעסה נוגעת באיברי המין שלהם, מאונן אותם או נותן להם אורגזמה.

במקרים מסוימים זה עשוי לכלול יחסי מין עם המעסה.

Happy End הוא מכון עיסוי המציע עיסויים ארוטיים.

אתר Happy End מקדם את שירותיו כ"עיסוי אירוטי", שהוא עיסוי בגירוי מיני. האתר מספק גם מידע על המחירים והשירותים המוצעים. באתר יש מדור ללקוחות לתת משוב וסקירות על החוויות שלהם בהפי אנד.

Happy End הוא מכון עיסוי המציע עיסויים ארוטיים. יש לו קטע באתר האינטרנט שלו שבו לקוחות יכולים להשאיר ביקורות ומשוב על החוויה שלהם במכון העיסוי.

Happy End הוא מכון עיסוי בבנגקוק. הם מציעים מגוון שירותים ואחד מהם הוא עיסוי ארוטי. המעסה ייתן לך סוף טוב כל עוד תטיף להם טוב בסופו של דבר.

מכון העיסוי ממוקם באמצע סוקומוויט כך שקל להגיע אליו. אתה יכול למצוא אותו ב-Soi 33, שיש בו גם מקומות עיסוי רבים אחרים. להפי אנד יש פריסה פתוחה עם חדרים בצד שמאל וימין, מה שמקל על מציאת מישהו שמתאים לצרכים שלך.

ישנם סוגים רבים ושונים של עיסויים הזמינים לגברים ולנשים כאן, כולל עיסויים תאילנדיים, שמן, רפלקסולוגיה של כף הרגל ועיסויים שוודיים. ישנם גם סוגים שונים של עיסויים ארוטיים הכוללים עיסוי טנטרי בסגנון תאילנדי עם גימור יד או מציצה או שירות מלא עם מין (עם קונדום). המחירים נעים בין 1,000 באט ל-30 דקות ועד 3,000

עיסוי Happy End הוא צורת העיסוי הפופולרית ביותר בתאילנד. סוג זה של עיסוי מאופיין בסוף טוב והוא נאסר במדינות רבות.

בתאילנד, סוג זה של עיסוי אינו חוקי. עם זאת, ניתן להציע רק באזורים מסוימים בארץ ורק על ידי מעסים רשומים. https://elitediscrete.com/region/Discreet-apartments-in-Karmiel.php

Просмотров: 66 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar