Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

21:48
אהבה לכל הגילאים

אהבה היא תחושה בהירה עבור אדם אחר שיכול סוף סוף לאידיאליזציה לא רק נתונים חוצות תכונות לבה. אחרי הכל, ריפוי של אדם - זה המשמעות של לקחת את זה, מה זה, לקחת הכל, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן אומר, חזק, איך להגיע, חולשה. ואכן, אהבה היא טעות תכופה מאוד שאהבה היא תחושה כי רגשות אנושיים, הפך לקחת רק פעם אחת בחיים, וזה בגיל צעיר. אחרי הכל, בפרט לצעירים, כביכול, הכל נקבע, התקופות הקלוריטיות והבלוריות ביותר בחיינו, במיוחד בבני הנוער, אנו חווים אותם בפרט, באלימות וברובה.

אה, אהבה זו

אהבה ראשונה, אהדה דווקא יותר, כמו אנשים רבים חושבים, בפעם הראשונה בא האדם בילדות פצוע, בגיל כאשר ילד, בסופו של דבר, מתחיל להיות מותקן בעולם הזה. באופן ספציפי, במהלך תקופה זו מ 5 עד 8 שנים, גם טפסים 1 אהדה, אהבה או לא אוהב אותם או אחרים, בעוד אנו מכירים כל הזמן. תארו לעצמכם עובדה כי ברגע זה אבות האבות מתפנקים, כפי שכולם אומרים, הם מחייכים לעבר אלה, כפי שהודרך, מאוהב מכעילים של ילדיהם, והרבה לשווא. אחרי הכל, לפחות מה מילה נטושתית או הערה חריפה מצדם אינה מתאימה מאוד לחיצוניות וגיל עבור רגשות כה נלהבים, היא יכולה לפגוע ברצינות לילד. ולבסוף, להיות תנאי מוקדם לחוסר אמון להורים, לסגרים או מתחמי נורא, שממנו הם לגמרי חופשיים אותו לגמרי. למעשה, זה הכרחי לך לעזור לילד, לשאול אותו או פשוט לדבר איתו. גלה את הסיבה להפרעה שלו ולנסות לפתור אותו יחד עם הילד.

לאסור, הוא הפך לא מציאותי

לעתים קרובות קורה ולכן מחרוזת, לפגוש זוג, שבו אחד השותפים הוא קצת יותר מבוגר. מה הסיבה להופעת איך אנחנו כל הזמן מדברים על יחסים דומים יש את הזכות להתקיים? לעתים קרובות כל כך הבחירה של השותף העתיק ביותר בעידן הבנות הוא תנאי מוקדם, כפי שהייתי מדבר, ניכר מחוסר תשומת לב מהאב, יותר מאחים בכירים. בפרט, כפי שאנו מדברים כל הזמן, כי, כאילו אנחנו כל הזמן מדברים, "הילד" בוחר לעצמו אדם כזה שהוא מסוגל להיות בשבילה כי רובנו משמשים קצת תמיכה, ההגנה המסוגלת לבסוף מצביעים על שגיאות ושבחים לאלה או בהצלחות אחרות.

אותו הדבר ניתן להודיע ​​ועל בני הזוג, שם הקשישים הם גב 'במיוחד. אתה צריך להגיד כי הצעירים, בדרך כלל לשים על שותפים כאלה: דירות דיסקרטיות בצפון

  • ניסיון. הם מומחים לאוהבים שיכולים לעזור לא רק לעשות דברים, ובמילה;
  • זְהִירוּת;
  • יופי בוגרת שלהם. זה אפשרי כי לעתים קרובות בזוגות כאלה של נשים כבר התרחש בקריירה הם לא תלויים במישור החומר, אבל פירושו מסוגל לסייע אחד של עצמו נבחר.
  • מצד שני, שכן רובנו משמשים לדבר, יחסים דומים ניתן לייחס, עיניים שונות על החיים, מיומנויות פיזיות ובריאות. כולם יודעים זאת היטב, וגורם חשוב ומכוער - אנושי פרי, אשר, ללא ספק, יעשה כף זפת במקרים "לא אחידים". ברור, כולנו יודעים מה אתה צריך גם לשמור על הראש שלך כי גברים אוהבים עיניים, עם הזמן, הגיל עדיין לקחת משלהם, אבל אומר תקווה לברית ארוכה, למרות כל דבר, לא, בסופו של דבר, שווה את עונש אם, כמובן, זו לא האהבה שאין גבולות, גיל ורווחה. אהבה - מסוגל לספר את רמת הכל וכולם, את האהבה שכל הגילאים מוגשות.

    Просмотров: 88 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar