Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

15:05
אנדומטריוזיס ומין: כאב כאן לא מקום

אנדומטריוזה היא אולי אחת הדרכים שאנחנו תמיד מדברים, לעתים קרובות למצוא נשים. אולי כדי להמשיך לתעדף את חיי המין ללא כאב מאשר הרופא להגדיר לך את האבחנה הזאת?

התוכן של המאמר

1 סקס להיות! 2 ראה עבור המחזור שלך 3 הרדמה 4 חומרי סיכה 5 תנוחות 6 קצב 7 נכונות קרב 8 תוכנית ב

סקס להיות!אני

במקרה של אנדומטריוזיס, תאים דומים endometry (שכבה פנימית של הרחם) גדלים מחוץ לחלל הרחם. כמעט כל הבנות יודעות כי, כפי שכולם יודעים, הסימפטומים העיקריים של מחלה זו הם הכאב של דימום חודשי והקבוצה. אבל זה לא הכל.

של הסימפטומים החוזרים ביותר של המחלה, אתה יכול גם להתקשר כאב רכשה ועייפות. אתה צריך להגיד מה רבים חושבים, כמה נשים יכול גם לחוות רגשות כואבים במהלך יחסי מין.

ויקטוריה ברוקס - צלם מניו יורק. באמת, על אנדומטריוזיס ואת הבעיות הקשורות אליו לא יודע. "הכאב ממין היה כל כך חזק, עד שהאורגזמה האפשרית לא היתה, בסופו של דבר,. היא ניתקה כל העונג שהתקבל ממין, "נזכר ויקטוריה. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

תסמינים של אנדומטריזה משתנים מן הגברת לגברת. כמה מחלה סוף סוף ממשיך פשוט, אחרים פנים איך אנחנו מביעים, מכלול שלם של סימפטומים לא נעימים ורגשות. האם ניתן לעשות משהו, בסופו של דבר, להקל על עצמי?

בהכרח! נסה תנוחות שונות, הקפד להשתמש סיכה, מדינות עם השותף שלך בגלוי וביחד לחפש דרכים לדבר אחד עם השני, אפילו ללא חדירה (ולא כמה זמן זה לא מציאותי). עכשיו נעצור בפירוט.

חפש את המחזור שלך2

עבור רוב נוחות הנשים הנגרמות על ידי אנדומטריוזיס הוא קבוע. אבל במהלך הווסת, כאב הופך עוד יותר. לפעמים, אי נוחות סוף סוף משופרת בתקופה הביוץ - זוהי האפשרות של ויקטוריה.

מעקב אחר כמה מאיתנו לבד אומר, המחזור שלך, אתה יכול לראות את הסימפטומים שלך. אז אתה תהיה לעכל מה תקופות של מחזור נראה מקובל בשבילך, כפי שאנו עולים בקנה אחד איתך, כואב. אתה יכול לעשות את זה בלוח השנה הקרטון הרגיל, בלוח השנה בטלפון שלך או פשוט להוריד לפחות כמה מהדרך שבה כולם יודעים יישומים חינם.

לא לשמור סיכה ולהוסיף יותר, ולא הנרתיק מתייבש. "אל תפחד סיכה, אפילו ולא נראה שאתה לא צריך את זה. סיכה, סיכה, סיכה. ומאוחר יותר, לשמן יותר, "ברוקס מייעץ.ממה שיש לך endometriosis, אתה יכול למצוא את זה סקס כמה תנוחות גורם לך כאב חמור.

Ansthic3

קח הרדמה כשעה לפני סקס. די צריך, אתה יכול לשתות עוד גלולה לאחר יחסי מין - מאשר אי נוחות עדיין מרגיש.

Lubrekants4

"אם יש לך אנדומטריוזיס, ואז חומר סיכה הוא החבר הכי טוב שלך," אומר ברוקס.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים מוצלחים, אשר מתכוונים להיראות רווחית בפגישה, הליכה ישירות בהישג יד עם גברת בהירה. הכנסה כזו היא די מספיק כדי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

כמה נשים עם אנדומטריוזיס, זה הפך להיות אפשר לחוות כאב במהלך יחסי מין מתוך חוסר סיכה. הפסקות, באופן כללי, זה אומר כי במהלך יחסי מין היא יצרה זיכרון כי הנרתיק שלה "חזק מדי".

השתמש כספים לאקווה או בסיס סיליקון.גם לא לשכוח לתקן את רמת הכאב ביום אחד או אחר של החודש.השתמש משככי כאבים מותרים. אתה יכול להתייעץ עם רופא, כך שהוא הרים את המוצר הרלוונטי לך.

לכוון את העובדה כי עם כל זה יותר, כמו במקרה, כואב במקרה זה יכול להיות, כפי שכולם ברורים, תנוחה מיסיונרית אחת רגילה בשל נטייה של הרחם ואת עומק החדירה.

הניסוי עם פשטידות שונות. אז אתה והשותף שלך יכול להבין איזו עמדה יש ​​להימנע. "בשבילי, עדיף להיות, יש תנוחות עם חדירה רדודה", מניות ויקטוריה. אתה יכול לחוות תנוחות של כפות ואפשרויות תנוחות, שבו אתה על הדף. "לשחק סקס. זה יכול להיות מאוד כיף, "אומר ברוקס.

Rhythm6

החדירה העמוקה ביותר ארנקים מהירים יכול להגדיל את הכאב. לתפוס את retm הנאמן.

לדבר עם השותף ולבקש ממנו להאט. טוב מאוד להקצות מה הציע לו תנוחות שבה אתה מנהל את הפעולה. אז אתה יכול לשמור את המהירות ואת עומק החדירה תחת שליטה.

נכונות קרב 7

דימום Postcoital (דימום לאחר מין) - סימפטום אנדומטריוטי נפוץ. זה עשוי להתחיל כך לדבר בגלל גירוי וכאב של רקמות. אתה צריך להתכונן לקצה זה מראש.

אתה יכול להוסיף מגבת או לזרוק על שולחן המיטה האריזה מפיות. בהחלט, ראוי להזכיר מה הדימום יקרה, אתה יכול להסיר במהירות. וזה עדיין עומד מראש, נראה לדבר עם פורטר ולמנוע ממנו על דימום סביר.

תוכנית B8

על אותו חדירה, הכל לא כל כך מדהים קצוות. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אתה יכול ליהנות prelude, עיסוי, נשיקות, אוננות הדדית ואחרים. זה גם עוזר לך להתקרב.

ויקטוריה ברוקס מסכימה כי סקס הוא לא רק חדירה. "הרשה לעצמך לשמח את כל רמות הקרבה", היא מייעצת.

כן, אנדומטריוזיס יכול להיות בעל השפעה שלילית על חיי המין שלך. אבל זה בכלל לא, בכלל, אומר שאתה, באופן כללי, נשאר רק כדי להיכנע ונראה לשים צלב על ההנאה שלך.

בישראל, אין אזור לדעות קדומות, אם מדובר בתרגיל בשירות הליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. הכל הבין לחלוטין כי אסקוגר רק רואה את הלקוח באירוע, תומך שיחה וליווי אישה בכיתה VIP הופך לסימן של מעמד ציבורי.

ובזך אתה לא צריך להאשים את עצמך. "אף פעם לא לגנות את עצמך לאנדומטריוזיס. לא הרבה מי יודע מה הוא לא מוצא אותך, ולא שלך, איך כולם יהיו אומללים, חיי מין "- מסכם ברוקס.

Просмотров: 4266 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar