Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

13:41
השוואות של גברים וגברות במיטה: נקודות איש קשר

זוגות רבים משוכנעים כי ללא בצק מפורט לאהבה לא מציאותי לבנות מערכות יחסים. כמה פשוט עוברים הדרכות, כמה עבור למבצעים להתייעצות, ואחרים רק מסדרים חקירות. אבל כדאי לזהות עובדה אמינה אחת - אם אנשים מושכים זה את זה חבר הוא לא רק ברמה הפיזית, ורוחנית, אז ההשוואה של האיש ואת הגברות ב מיטות שסיפקו. אבל לא משנה כמה זה לא נכון את האמת הזאת, זה נידון על מאתגר ודיון אינסופי.

התוכן של המאמר

1 חוקת מבוגרים 2 nuance מנטלי 3 להתגבר על מחסומים 4 לקראת הרמוניה

האם יש נוסחה שעבורו אתה יכול למצוא תואר ההשוואה שלך? האם ניתן לתקן את המצב אם כל "בדיקות" כמעט גנבים על זה. כי אתה לא בא יחד חבר? וזה שווה להאמין בזה, מה שהם כותבים ספרים חכמים על "שותף אינטימי מתאים לחלוטין. תשובות לשאלות אלה תאפשר לך להבין כמה קל למצוא סקס את אופי חצי שלו ומה לעשות הבא עם מידע זה.

מבוגר חוקה I

מידה לא מציאותית לרגשות או למשוך נוסחה ללא דופי מִין. אבל אתה יכול בערך להעריך את סמל הליבידו של אדם מסוים. משמעות הדבר היא כי אנשים בממוצע 3 סוגים של חוקה מינית: הגבוה ביותר, בינוני ונמוך. עַל, אילו סוגים אלה הוא הטמון עבורך, יהיה תלוי כמה פעמים אתה צריך אינטימיים.

אנשים עם החוקה המינית הגבוהה ביותר מתרחשים לפעמים נחשב כי רבים רואים מ טמפרמנטל מאוד מודאג. אנשים כאלה יכולים לקיים יחסי מין כל יום ולא מרגישים ממנו אין אי נוחות. אתה יכול למצוא אנשים כאלה, מבקש את הראשון שלהם ניסיון אינטימי. בדרך כלל חיים מבוגרים של בעלי החוקה הגבוהה ביותר זה מתחיל מוקדם. הם ביקש בעבר עבור שאינם שינויים במיטה, יותר מרגיש את הצורך למצוא חיי לוויין עבור עצמך. Spearly זה מתבטאת בלובסטר פצוע יותר, מתנפחות על הנערות אוֹנָנוּת. להרוות את הליבידו של שותפים כאלה, אתה צריך לנסות באמת לנסות, אחרי הכל, ללא אורגזמות, הם מרגישים תסכול והם כפופים טיפות חדות מַצַב רוּחַ.

אלה שיש להם חוקה מינית באמצע לא צריך אתה יכול להתייעץ עם החצאים שלנו עם מרתונים סקסיים. הם יכולים להירגע לשרוד ללא קרבה במשך כמה ימים בלי לחוות אי נוחות חריפה. אבל למרות זאת, סקס הוא בסיסי רכיב של מצב רוח טוב שלהם. ללא הרפיה מתמדת במיטה עם איש האהוב שלו, הם גם מרגישים את חוסר הליטוף החדות. ולמרות זה צריך חוסר ארוך של intima, באופן כללי אי אפשר לומר את זה אנשים כאלה הם מאה אחוז עצמאית Intima. על פי הסטטיסטיקה, רוב כוכבי הלכת האוכלוסייה שייך הסוג הזה.

3-И סוג - חוקה מינית נמוכה. אפילו פעם אחת שבוע יש להם הרבה, כי הם פשוט לא מרגישים שום תשוקה לבזבז זמן רב ערך להתגלגל במיטה. קל יותר להגביל את האור פינוקים או לכאורה "מחזיק את הידית". והנקודה היא בכלל לא הם יריבים יארי של משחקים סקסי. רק כזה טבעם - לשמח עם אורגזמות ברגעים הנדירים ביותר. עם כל זה, אוננות היא בדיוק אותו דבר הוא בחייהם. והכל מאותה סיבה היא חוסר הצורך פְּרִיקָה.

השוואה של גברים וגברות במיטה - זה טבעי, משהו יותר מאשר רק קבוצה של נכסים. הרצון יכול להשפיע על אמנים שונים סיבות כי אפילו האישיות המזג ביותר מעת לעת הם לא רוצים להתמכר בידור בשר, והזרועות מתחילות מפעלים מטורפים להפחתת שותף.

ניואנסים נפשיים 2

התנהגות התנהגות של אנשים - השיטה הבאה כדי להבין מה רווי את העניינים האינטימיים שלך. יש כמה פסיכוטי, אשר יאפשר לך לחזות מראש, אם אתה תהיה תשוקה hahal או נשות מתונות שעבורן הערבים הרומנטיים טובים ולא ניסויים וולגריים.

הקורבנות של נשים הן בעלות אופי חלש ועדין התרגלו לכולם להתמכר לרצונותיהם שנבחרו.

התקשות רוסית וחוסר מידע זרקו שיקול דעת שגוי כי הליווי הוא עכשיו משהו, הוא עצמה, זה על מה שאתה צריך להזיז. אבל מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

הם נחתכים על מודגש בחור חזק שגונב אותם למה בבית ולוקח משם על האופניים שלה רחוק בשקיעה. למרות הטבעי שלה חולשה, הם אינם סובלים מהתפקיד הפסיבי שלהם. להיפך, הם אני מגלה את התוקפן, אשר יאלץ אותם לעשות משהו בבקשתך. אם ליד יהיה אותו אדם שרי, אז ברית כזו נידונה לכישלון. יותר לוויין בטוח וחזק יקבלו גברת כזאת, תשוקה ורגשות יותר הם יחוו בחדר השינה.

מצב לאחור - נקבה Arressor. היא חזקה. אני בטוחה בתוכי ויודעת מה משאלות מהחיים האלה. ומהלוויין שלך. סקס הוא מרכיב שאינו קורונה יחסים הרמוניים כי אתה תקשיב שותף תלוי בעתיד הקרוב שלך. הדבר החשוב ביותר הוא היכולת לשמוע, בלי זה, זה לא יהיה אפשרי להבין את הרצונות של אדם יקר. תגיד, נסה הניסוי, כי הכל קורה מאחורי הדלתות הסגורות של חדר השינה שלך, הוא רק העסק שלך.המקרים ללא שינוי מורכבים מכמה דברים: אמון, אהבה ומין.מטבע הדברים, את רצונו של השותף יש גם ערכים לה, אבל רק מִשׁנִי. היא צריכה קורבן זכר - רך וברכה, כך שתוכל הוא נחשף לחלוטין.

לעתים קרובות בחיים, גברים רבים מתמודדים עם לוויין שמירה מאוד מסטיק. גבירות כאלה מתייחסות לאם הפסיכוטית של אמא, שנותנות את אהבתה לנאמנותו שלו. היא בוודאי תשאל, אם יצאתם ומתלבשת בחום למדי. במיטה, היא גם תטפל בך ושואלת לתלות רגעים נעימים. אם יש אדם עצמאי מאוד בקרבת מקום, אז גברת כזו משועממת במהירות ומתעמתת התלהבות ליחסים.

הזמן הטוב ביותר עבורו מיום היכרויות - ב 1-1.5 חודשים. תקופה זו היא יפה, כך יש צורך לגלות אחד את השני ולתרגם את המקרה למישור אופקי. ופשוט במיטה זה יהיה ברור כמעט כל: אתה יכול להמשיך לתקשר או חבר של חבר מאוד לא מתאים בתוכנית אינטימית.

בנות כאלה הן בדרך כלל לא מותאמות כדי fierce המציאות, הם לא מעריצים עבודה ומבקשים למצוא פטרון משפיע. האיש שלה - אבא שיכול לספק לה תנאים נוחים קִיוּם. זה חייב לספק. קדוש ולהוקיר את האוצר שלך, רק היא היתה מחייכת בלתי נמנעת. במיטה, זוג כזה מצפה לקוורור אם אדם נמצא כולם להתמכר מאחל את החברים שלך. עם כל זה במיוחד זה צריך להיות הראשי, אחרי הכל, בת של אישה לא ייקח יוזמה לידיים שלך.

סוגי הנתונים הם תיאורים משוערים שעשויים קיימים. מעת לעת אין סוג אחר של סוג אַחֵר. במקרה זה, ההשוואה של האיש והגברות במיטה יהיה תלוי מאוד מסיבות קלות.

יתגבר על מחסומים 3

סקס הוא לא רק הזדמנות להיפטר הלחץ או להירגע, ואת הזדמנות לגלות את החצי השני טוב יותר. זה אומר שאתה חייב Dally ו Notcho שואפים להשיג הרמוניה על שדה אינטימי, כי מצד שני, אתה יכול לבוא לזמן שבו זה יהיה רק ​​קל לך להוציא זמן לטעום. נסיבות הרמונית - חוסר תאימות במין - יש הרבה. ו למעשה, אף אחד מהם אינו קטלני.

חוסר אחריות פיזיולוגית הוא מימדים לא הולמים של איברי המין. לדוגמה, הבעלים של חבר מרשים יכול פשוט להביא שותף אי נוחות, אשר יש הנרתיק זעיר. אבל אם אתה מוגדר דברים קשים ולא רוצה חלק בגלל זוטות כאלה, אתה תמיד יכול למצוא את השיטה להיות אהוב.

לדוגמה, בחר תנוחה שבה חדירה מלאה תהיה בלתי מעשית. ואז הגברת תוכל להירגע ולהגיע לשיא, למרות ההבדלים שלך. אם הבעיה היא מחזור - זין קטן ונרתיק ענק - אז, להשתמש בטכניקות שונות שיגרום לגברת מתרגשת ומוכנה לפריקה. השתמש באצבעות, שפה, צעצועי מין - כל זה יאפשר לך תמיד לתת הנאה מהתהליך, לא משנה מה הטבע נתן לך. נערות ליווי בחיפה

לשנות את הדמות המינית לא מציאותית, כי זה מונח בכל אחד ברמה הגנטית. אבל אתה תמיד יכול למצוא שיטות ל לבוא לפשרה מספקת את שני הצדדים. יש כמה שיטות, בזכותו בחדר השינה שלך לעולם לא יהיה שקט ומשעמם.

לדבר במיטה. לעתים קרובות, אי הבנה וחוסר הלבשה מינית מופיע כשותפים פשוט לא יכול לפתוח. ברוב המקרים, נשים מנגנות בשתיקה כי הם מפחדים להפחיד את הלוויין עם הטענות שלהם. חיקוי של אורגזמה וחוסר שביעות רצון פנימית אינו פלט אם אתה רוצה לשמח אינטימי. לעשות שינוי. מונוטוני הוא בדיוק מה שהורג כל תשוקה, ואילו אפילו באיגודים תואמים לחלוטין. אם הגבול שלך הוא משימה תנוחה תחת שמיכה בזמן מוקצה לחלוטין, אז לא להיות מופתע כי חצי שלך יהיה שואפים להתחמק התחייבויות משלך. עם כל זה, אין צורך לשלוט Kamasutra או לנסות לחזור על החוויה של פורנו. נסו להוסיף תנוחות חדשות, להעלות את משך המשחק, לנסות לשלוט בחדרים אחרים - כל זה יוסיף חידוש, ולכן הקרבה לא תהיה שגרתית. הפתעות עצמיות. שום דבר לא מחומם על ידי התלהבות כמו תככים. אם אתה שולח SMS מיוחד לאדם אהוב, שם הוא רומז באופן שקוף על הרצונות שלו, זה יהיה נהדר. אתה יכול זוג עם הטקסט לשלוח תמונה מיוחדת, זה יהיה אפילו טוב יותר. אתה יכול גם לארגן מסע שלם: להשאיר את ההערות סביב הבית עם ההוראות שיובילו למין סוער ובלתי נשכח. לשכוח אגואיזם. אם יש לך משימות במיטה, אתה צריך לפתור אותם לא בסדר חד צדדי. כאשר מאהב של סקס קשה מתחיל לאלץ את השותף הרומנטי שלו, אז זה אלימות. יש צורך לשאוף למצוא משהו ממוצע לשניכם. גבר אהוב אוהב משחקי תפקידים, ואתה לא רואה שום דבר מיוחד על זה? פשוט להשתמש זוג אביזרים רגילים, אשר לתלות אותו, ואתה לא תיתפס. בדומה לכך? אתה יכול להתיז את הרצון של נוקשות במילים, ולא בפעולה.

כל אדם בחיים דורש משהו שתמיד יהיה שמח ומביא שלום. לה כמו "לנווט" את התהליך, לציין ולהסדר. מה שהיא בהחלט לא תהיה - מבקרי דומיננטיות מהרצפה החלומה. זו הסיבה במין לתכנן כזה טיפש של טיפש חם.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות נפשית קשה. ישראל עשירה אינה מורגלת לנשים ולילדים ציבוריים. פשוט להזמין Esquiten, אשר ידגיש את הרמה ויהיה חברה חמודה.

זה יהיה העליון לכוח בחור מונח על מלא, ולספק אותו הנאה בלתי נסבלת.

לקראת הרמוניה4

אולי האינטימיות להיות לעתים קרובות או לא מאוד, שפע שפע של טכניקות חריגות או הישאר מסורתי. הדבר החשוב ביותר הוא שזה יהיה בהחלט להתאים לציפיות שני השותפים. אם אתה תמיד מתבייש לשלוט, למרות הבקשות חצי השני, התוצאה תמיד תהיה רק ​​אחת - פרידה. ההשוואה של גברים וגברות במיטה לא יכולה לסמוך רק ב -1, כאן אתה צריך עבודה לכל הכיוונים.

האיגודים הטובים ביותר לא המקום שבו מין נזכר מסגרות מ סרט הוליווד. אתה יכול להיות מקסים יותר רגיל ביטויים של רוך או שואפים לבדיקות ארוטיות ללא שינוי. ביסודו לשמור על הראש על העיקר - אין בעיות בלתי פותלות אם אנשים באמת יש רגשות כנים זה לזה. עומד לך לפחות פעם אחת פתוח חצי השני כמו יותר אין זיהוי בדרך להשלים הרמוניה. אז לשכוח סטריאוטיפים וציבור השקפת עולם ולנסות להתקרב לשותף שלך כדי להבטיח את העתיד בהיר של הצמד שלך.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

ההשוואה של גברים וגברות במיטה היא גורם חשוב שבו ההרמוניה של היחסים העתידיים תלויה. לכן נושא המין אחרי הנישואין הוא עכשיו לא בוער. אנשים רוצים לסחוט מתוך נישואין מקסימום, ויש לי זכות מלאה. לכן, אתה לא צריך לדחות את המין הראשון בתיבה מרוחקת.אבל אם יש "ילד צייתני", תמיד הוראות לאחר מכן של "mammies" שלו, אז זוג כזה מחכה לעתיד טוב. הגברות של סוג זה צריך "בן", שבו הם מיישמים את כל הצרכים שלהם יוכלו להרגיש מתאים ללא הפסקה.סוג אחרון - אישה אישה. זה קצת קפריזי Infantile מיוחד, אשר לא רוצה לקחת אחריות על החיים שלו. זה ביסודו!

Просмотров: 109 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar