Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

10:58
כלל "שבעה לילות של מין": איך זה ישנה את העסק שלך

יחסים ראשונים שלך אנרגטי, הכל מתאים לך, מין דאגה ומביא הרבה הנאה. אף זמן תשוקה שוכך, ומין חדל גם להביא את ההנאה, אשר היה קודם לכן. זה קורה לעתים קרובות כי בן זוג אחד כדי לדבר קובע כי הוא יותר לא מתעניין במין. עם כל זה, האדם השני מרגיש אכזבה, חושבת שהבעיה נמצאת בה. זה סוף סוף לזרוע את הסכסוכים האחרונים שערוריות. כדי לשקם את איך רובנו התרגלו לדבר, חיים סקסיים, קיים, לשים את זה בעדינות, את הכלל "שבעה לילות של סקס", אשר הופך חיים אינטימיים.

התוכן של המאמר

1 מה לא מספיק שאומר 2 היסטוריה מחיים אישיים 3 כנות - התחייבות, כפי שכולם יודעים, סקס ללא דופי 4 תוצאות, כפי שרבים באים לידי ביטוי, ניסיון נעים

מה לא מספיק שאומר

פסיכואנליטיקאים נאמר כי, כפי שרבים באים לידי ביטוי, דברים מיניים באופן שווה, בסופו של דבר, ללכת לירידה מאוחר יותר חצי שנה שנה של מערכת יחסים.

אין בישראל דעות קדומות, אם מדובר בעבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כל אחד מודע לכך ESCOGER רק מלווה את השותף באירוע, מספק שיחה וליווי אישה VIP בכיתה הוא סימן של מעמד ציבורי.

זוהי עובדה שאושרה מדעית. אבל לא מספיק מי מדבר כי ניתן למנוע דוהה זה. לעתים קרובות, בסופו של דבר, מגיע איך אנחנו מביעים, כגון, כאשר אחד השותפים מצהיר כי הוא כבר לא מתעניין במין כמו זה היה קודם לכן. ובמצב זה, זה לא יורד ביסודו, לא להאמין סטריאוטיפים, הם אומרים, עניינים ארוכים גם להרוג תשוקה. כולם יודעים את זה, אז תשוקה סקסית היתה כל הזמן איתך - לא בא, כמה אתה נמצא יחסים, שלושה חודשים או 10, באופן כללי, שנים - ניסויים קבועים.

לפחות למען התלהבות, נסה את הכלל "שבעה לילות". אם אתה נשוי במשך 20 שנה, ו הרעיון כי שבעה ימים כדי לקיים יחסי מין גורם לך Nostalgic Grin, אז בשבילך בדיוק צריך, כמו גם את המוסד, שיקום כזה.

היסטוריה מתוך החיים האישיים 2

גברת אחת בשם סנדרה ג 'ונסון ובעלה הארי Fidgers, החליטו לעבור את החוויה הזאת. מ בעלה חי בנישואין 20 שנה. היא אומרת שלא היתה מוכנה לגמרי זה בגלל התינוק שלהם מאובחנת שיתוק מוחין. אבחון זה מזועזע על ידי זוג, ו רק נהרג הפסקה המינית שלהם.

אבל הגברת פשוט היתה צריכה זה הולך כל כך להגיד כדי להציל את המשפחה שלך. לאחר אבחון המחלה שלהם ילד, הם התחילו לריב לעתים קרובות יותר, וחוסר מין רק שפכו שמנים פנימה אֵשׁ. על פי הסטטיסטיקה, 80% מהזוגות הם bred יום הולדת עם צרכים מיוחדים. כי סנדרה החליטה ברצינות זירוקל על הכללים של "שבעה לילות". https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

כפי שאמרה דאמא, היא רצתה לבסוף לשמור על נישואיה עם כל כוחותיו, כך שבן הזוג שלה לא הרגישה הכנת ערכים לא לטובתו. בעוד רגע הבינה את זה הנכים מן בן הזוג, מריבות אינסופיות והאשמות רק רעלים החיים לשניהם.

באיזה רגע הגברת הבינה כי כדי לשמר את היחסים הדרושים כדי למזג, יחד כדי לעבוד לטובת המשפחה. וכך, בשותפים יום יפה העצתי את החוויה שהתכוונתי למין יומיומי לישון במשך שבוע.

שירות ליווי בישראל יעיל. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים מצליחים, אשר בוערים עם הרצון למנוע להופיע במבט בחגיגה, מטפלים ישירות מתחת לגברת בהירה. הרווחים הזו מספיק כדי לכסות את עצמם באופן מלא כדי לכסות את האובייקטים הדרושים.

זה נשמע מספיק פשוט, אבל במציאות זה עטוף זוג בדיקה שלמה.

ראשית, הם החליט שזה יהיה עבודת צוות. במילים אחרות, הם, באופן כללי, משותף הביתה אחריות במחצית. מעתה ואילך, הם בישלו יחד, נסוגו בבית, הניחו פעוט ביחד. היה צורך עד סוף יום התשישות הפיזית לשני השותפים היו באותה רמה.

זה לא אומר לה בן הזוג קודם לא עזר לה. ואכן, רק עכשיו הם החליטו ללכת לישון בשעה 9:00, כך, סוף סוף, לעשות יותר זמן לחוב הנישואין. אדם הסכים עבור תנאים אלה, הנוכחי מהם הצליח סוף סוף לצייר לוח זמנים משוער של מקרים וכיף.

כנות - התחייבות כפי שהיא היתה סקסית ללא דופי

הפצה אופרלי בני הזוג החלו, כפי שכולם אומרים, את הדיון הישר של המין שלהם, כי לא לא, לשטוף אותו עצם. סנדרה בכנות הודתה לבסוף שהיא לא יש מספיק השתייכות הכנה, להשתמש בתהליך ויברטור.

כאשר כמה כפרים דיון איך הוא בראש, המין שלנו, הם נראו מתגלה על ידי העובדה שהם היו גם עוסקים בכל חייהם סקס מנקודת מבט מכנית. כמובן, כולנו יודעים היטב שבמילים אחרות, הם החמיצו את ההקדמה, לא נותן לחבר חבר ליהנות מהפעולה והחושית. כנה במיוחד שיחה ללא מסכות שהוטלו שותפים כדי למצוא את שורש הקשיים - הם הבינו כי ב סקס חסר משחק מקדים.

התוצאות של ניסיון נעים 4

האם אתה רוצה לגלות את זה לאחר מכן מבחני שבעה ימים? לדברי בני הזוג, המין שלהם החיים שוב זכה משמעות, שניהם עדיין מרגישים, בסופו של דבר, ריגוש זה לזה, כמו זמן ראשון. רוב זה, את ההשפעה של כונן זה מבחן נמשך כבר יותר שנים וממשיך עד הפעם.

אין ספק שהם לא יש לנו יחסי מין כל לילה, אבל זה לא ישים. הדבר העיקרי שהשותף כולם זה חליפות, והם נראו שוב את ירח הדבש. לא לכל אחד לא סוד לעובדה שהנישואים שלהם השתנו בצד העליון, מה הם לא מתעייפים לחזור. כולם יודעים מה הם עושים עכשיו אני לא אעשה רק יחסי מין, ואהבה, כמו לפני 20 שנה, הם מסתכלים זה על זה מאוהב בעיניים.

גישה כזו להחלטה הבעיות התפשטו לא רק, כפי שכולם יודעים, כדור קדמי. כולם יודעים כי עכשיו הם רגועים לדון קשיים, להיות כנים, מה צריך להיעשות, ומה בלתי אפשרי, וכך, כזה דרכים נבחרו למקור הבעיות.

Просмотров: 326 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar