Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

16:27
כמו במיטה כדי להביא אותו מן המוח: שנים עשר שיטות משחק

סגור מקרים עם איך כולם יהיו אומללים, אדם אהוב לא צריך להיות משעמם, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, רגיל. זה למה הגברת החכמה לפעמים תוהה כמו במיטה כדי להביא אותו מהסיבה. באמת, אנו מציעים לך כמה מתאים סובייטים.

סעיף תוכן https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

1 הצג תשוקה כנה 2 לפרסם צלילים עדינים 3 להתחיל אהבה משחקים עם פרלוד 4 Ordigraize תאורה ארוטית 5 בהתלהבות נתון 6 קרא את זה משלים 7 לתקשר עם זה 8 לא חוששים בניגוד 9 הצג את היוזמה 10 ללבוש תחתונים יפה 11 להיות ספונטני 12 אמון השותף שלך 13 לסיכום

הצג תשוקה כנה

עבור מישהו, השיחה היא אגודה prelude. לכוון את תשומת הלב לעובדה שהיא מגדירה אדום רומנטי. ומישהו, לשים את זה בעדינות, מאמין כי הידיים, השפתיים והעיניים יכולות לומר יותר, מ -10 במילים דיבור לשווא. על טעם ועל ריח.זה יעשה אותו, באופן כללי, לרעוד ולחלום על "המטרה החדשה". שלח לעצמך עובדה אחת ללכת לפגוש משלך שותף עם הנאה ושמחה.

פרסם צלילים עדינים 2

שלך תגובה חיובית לקרוא אדם שהוא נראה כל כך עושה את זה נכון. לֹא שקט כמו פרטיזנים. שתיקת הארון עדיין לא התחיל אף אחד.

בישראל, אין דעות קדומות כשמדובר בכיבוש בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. כולם מודעים לכך כיום Eskzhnitsa לא יותר מאשר הלקוח מלווה באירוע, מחזיקה ראיונות ואת ליווי אישה בכיתה VIP נחשב סימן של מעמד.

תראה איך אתה אוהב כל מה שהוא עושה. אבל תקשורת היא הכרחית. זה נותן תחושה של רוחני ליד.מאוד באופן עקרוני, לפעמים, להביא עושר לחיים האינטימיים שלך. אחרת, היא יתחילו להיראות שכולם יודעים שגרת משעמם.

להתחיל אהבה משחקים עם foreplay3

היא מגדירה את הטון לכל הפעולות הקרובות של השותפים. נסה לא רק לשכוח זה.

ארגן ארוטי מאיר 4

גברים אוהב את העיניים. זה לא אומר שאתה חייב לעשות אהבה בשעות היום תְאוּרָה. רק לוודא כי הבחור יכול להציג את הגוף ואת הפנים. הוא יהיה נחמד מאוד. קווי המתאר הקוואטיביים של הגוף שלך בהחלט להפחית אותו במיטה עם המוח.

לחתום עם התלהבות 5

מִין שואל את נוכחותם של שני השותפים. אז לא להיות עצלן וגם להראות את עצמך במהלך האופן שבו אנשים רגילים להביע, למיטה. אל תצפו הכל להיות גבר. לְנַסוֹת הזז את עצמך. אין ספק שניכם יהיו מרוצים.

להפיל אותו משלים 6

רגיל הדרך לכך שכולם יודעים את מנקה המיני של השותף שלך. קרא אותו כפי שהוא טוב במיטה, שבחים על כוח, תושייה, גסות וסיבולת. אין ספק שאת שלך שאל, היתרונות האהובים עליהם הוא פשוט צריך לספר.

לתקשר עם HER7

סקס - זה גם תקשורת. הכל כבר זמן רב לדעת מה אתה מבין אחד את השני, ללכת לחבר חבר לכיוון.הכל מובן מאליו. אולי העובדה שאדם סובל לא יכול להיות כשהגברת עושה אותו מיני טוֹבָה. לכן, במילים שלך ומעשים צריך פשוט להרגיש התלהבות. רוב החבר'ה נראים מודה שהם על ידי מוסרי לשמוע גניחות מרגשות במהלך יחסי מין.גברים אהבה מאוד, איך אנחנו תמיד מדברים, מגע עדין! הם יכולים להיות מופחתים עם עשוי קל משיכות ונשיקות. מה שנקרא prelude הוא צעד עקרוני מאוד של קרבה פיזית.

אל תפחדו מנוגדים

אין ספק שנבחר אחד נראה לאהוב לְנַסוֹת. וזו דרך אחרת להפחית לו במיטה עם המוח. לכן, אנו מפנים את הפנטזיה, אנחנו מעוניינים מראש ניסיון ו ... קרועים לקרב!

הצג יוזמה 9

כמה גבירותי ובזמן הקשה שלנו משוכנעים שהאדם חייב להתבטא יוזמה סאם. אבל לפעמים אתה יכול לשבור את הכלל הזה. לרוב, לאדם זה מאוד שמח להפוך את האירועים. הוא מבקש למלא את כל הרצונות שלו, כמו רבים חושבים, שותפים נלהבים.

לשים תחתונים יפים 10

ל כל אדם הוא מאוד עקרונית עבור רכיב אסתטי. אולי העובדה כי יפה נמוך יותר תחתונים הוא בהחלט, באופן כללי, יעריך. לכן, כדי להתמכר זה לעתים קרובות יותר. ובאמת, ללבוש גרביים, גרבונים ארוטיים, חזייה תחרה. כל זה יהיה יפה מסגור את היופי שלך.

להיות ספונטני 11

בלתי צפוי סובב אירועים עשויים בסופו של דבר לקשט את החיים האינטימיים שלך. באופן טבעי, נחמד לעסוק אהבה עם נרות ועל איך כולם יודעים סדינים משי. אבל לא קנסות בניגוד לעולם לא כאב. Givend לרגע אחד של תשוקה גואה במקום יוצא דופן שעה מזין. אולי העובדה שזה ייתן לך כמה באים לידי ביטוי, רגשות חריגים חדשים.

אמון השותף שלך 12

W כל אחד מאיתנו הוא פנטזיות שאנחנו לא יכולים להבין.

אסקרטים מאומנים רוצים לשתף פעולה עם עשיר בישראל. כולם נדיבים וטקטיים. אבל זה בדרך כלל לא אותם רגעים חיוביים לעבודה.

אין ספק, ראוי להזכיר כי במין מצב זה מופיע לעתים קרובות למדי. אנשים מבולבלים, החלו לספר זה לזה על היקרים ביותר. אבל שום דבר לפחד לא סוף סוף. טוב יותר, בסופו של דבר, לשאול שותף משלו, מה הוא חולם, ולשים את זה במקצת, לחוות את חלומותיו לחיים. לכן אתם תיתן לו להבין מה פתוחים לבדיקות. זה כנראה גם צריך לטעום את שניהם.

לסיכום13

בהצלחה ב אהבה עם החבר שלך! כרגע אתה מודע איך להביא אותו במיטה עם המוח, כך זיכרונות שלך מ לילות משותפים יהיו בהירים ומרגשים!

Просмотров: 174 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar