Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

21:48
למה אחרי מין זרע זורם ואם הוא מונע את זה?

זוגות רבים עומדים בפני בעיית התפיסה. זה רק על הביטחון הראשון נראה בהריון בקלות, אבל למעשה מתברר כי לא יכול לעבור שנה אחת לפני שהני זוג יהפכו להורים. הגדול ביותר בעיה בהיעדר שני רצועות היקרה נשים רבות לשקול פטור זרע מ הנרתיק. לכן חשוב לדעת מדוע אחרי סקס הוא כדלקמן זרע ומונע תפיסה זו.

התוכן של המאמר

1 מהו זרע 2 למה זרע זורם 3 המלצות להגברת האפשרות של תפיסה 4. מסקנה

מה זה זרע

Cum הוא נוזל ביולוגי המיוצר על ידי אורגניזם זכר. יש לו עקביות צמיג, צבע לחישה, ריח נמוך, וכמה דביקות בעת ייבוש. יש לו סביבה אלקליין. תהליך של היווצרות של תאים גברי גברי, spermatozoa, נקרא spermatogenesis. הוא מי שהוא אחראי על היכולת של הפריה באנשים. דירות דיסקרטיות בחיפה

Spermatogenesis מתחיל בגיל ההתבגרות בזמן ההתבגרות וממשיך את כל החיים. Cum מיוצר על ידי האשכים שבהם יש אינטרנט של צינורות זרעים. זה כאן כי 24/7 מיוצרים spermatozoa. כל spermatozoa עובר כמה שלבים של פיתוח:

שִׁעתוּק צְמִיחָה הַבשָׁלָה היווצרות.

כדי המראה של אחד בריא spermatozoa דורש הרבה זמן: 70 - 75 ימים. הם חיים בגוף זכר בערך חודש. אבל אם לא היו זרעים, מסיבה זו נהרסת. אבל מאז התהליך הולך לצמיתות, לא תקופות ארוכות. אם אדם שפוגע, כבר שעה לאחר מכן, כמות spermatozoa משוחזר ל 70%, ולאחר 3 ימים 100%.

1 מ"ל של הזרע מכיל מ -15 עד 120 מיליון בחיים, בעוד במהלך אורגזמה, 2 עד 5 מ"ל של שפיכה.

איכות הזרע ישירות תלוי בבריאותו של אדם, שלו סגנון חיים והרגלים.

למה זרע זורם

כולם יודעים היטב שהאיברים הנשיים מורכבים הנרתיק ומרכיבים פנימיים: הרחם ו נספחים. זה בכלל. מבנה מפורט יותר את הנושא של מאמר נפרד. הנרתיק יש יום רביעי חמוץ. אבל מן הלקחים של הכימיה ידוע כי הסביבה החומצית והלקוח לא אינטראקציה כראוי. במילים פשוטות, טריז חומצי של הנרתיק מדלל את השמיכה. הוא מאבד את צמיגותו ונעשה נוזל יותר.

תהליך המדידה של הזרע מהנרתיק מוסבר לא רק זֶה. פיסיקה בסיסית, כוח הכבידה והקבר, מסבירה גם מדוע זרע עוקב אחרי סקס. כמובן, כל הזרע לא יכול, איזה מהם לחלק יש זמן לצייר בצוואר הרחם ולהיכנס לחלל של הגוף הרחם, ו כל הזרימה החיצונית הזאת. רק בגלל כל 5 מ"ל הוא פשוט לא נחוץ. 15 - 120 מילי spermatozoa הוא די מספיק עבור הפריה של ביצה אחת בלבד. בנוסף, מדיום חומצי של הנרתיק יש זמן להרוס חלק Spermatozoov. ואת "המתים" האורגניזם נקבה לא נחוץ - יש מספיק.

המלצות לשיפור האפשרות של התפיסה 3

נשים רבות יודעות הרבה טכניקות כדי למנוע זרע זורם מן הנרתיק. כן, הם עוזרים לשמור על פירוק, אבל מלא הזרע היניקה לא מספקים. אז מה יכול לעזור לאישה?

ביקור בגינקולוג.

תמיכה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר יהיה להדגיש את המותג יעשה חברה נעימה.

זה הכרחי עבור הרופא כדי לזהות את המאפיינים הפרטיים של המבנה של הנרתיק ועזר לבחור את היציבה הטובה ביותר כדי למנוע דליפה. שלום אחרי סקס. אין צורך לרוץ מיד למקלחת. העובדה היא כי בדקות הראשונות לאחר יחסי מין, הרחם והנרתיק ממשיכים להיות מופחתים, וגל התנועות של התנועות הופנתה לאינקציה של שפיכה בפנים. תנוחה מסוימת. כן, להרים את הרגליים למעלה או למשוך אותם לחזה. תנוחה כזו נדרשת אם לאישה יש עיבוי של המחנה האחורי של הנרתיק. אם יש עיקול של הרחם, אז עדיף לשכב על הבטן. לפעמים, צוואר הרחם נדחה לצד. זה קורה כאשר דלקת של appendages. אז אתה צריך לשכב על צד בריא. לשים כרית תחת הישבן. שיטה זו מסייעת לרוב הנשים. העובדה היא כי זווית הנטייה של הנרתיק שינויים, בערך אותו דבר קורה כאשר הידוק הרגליים אל החזה. משך פוז. יש לזכור כי הדליפה היא צמיגה מאוד, ולכן הוא צריך לרכוש את הנזילות הדרושה. תהליך הדליל מתרחש בתוך שעה, לא פחות. זה נדרש להקל על תעלת צוואר הרחם. באמצעות טמפונים. אבל זה רעיון רע. אם אתה שם טמפון, אז הזרע נספג לתוך הבד ו spermatozoa פשוט לא מתאים במקום. נוכחות של חבר. זכר זין יכול לשחק קצת תפקיד של פקק תנועה, אבל הוא לא יוכל להסתובב בגוף הנשי. חבר איטי הוא מופחת באופן משמעותי בגודל פשוט להחליק מתוך הנרתיק, מושך את זרע נוזלי מאחורי. טוב יותר מיד לאחר שפיכה לעזוב את הנרתיק ולתת אישה בשלווה בשלווה. הרבה יותר סיכויים שהכל יעבוד. גֵהוּת. כן, שוכב נוזל דביק נעים מעט. אבל, אם יש שאלה לגבי התפיסה, תצטרך לסבול. איפשהו בעוד שעה אתה כבר יכול ללכת למקלחת, אבל לא דומים או להשתמש בסבון מומלץ. ראשית, כאשר douching הנרתיק microflora נשבר. שנית, עדיף להשתמש עירוי קמומיל. זה הרבה יותר עדין יותר שימושי לטיפול באיברי המין.

סיכום 4

כי זרע דולף מתוך הנרתיק הוא נורמלי. כגון המצב אינו משפיע על סיכויי ההריון. יש צורך לשפר את האיכות זֶרַע. וזה האתגר לגברים.

הרגלים רעים. כולם יודעים כי אלכוהול, טבק, חומרים נרקוטיים יש השפעה חזקה על הכדאיות Spermatozoov. כן, הם מעודכנים, והמסיבה הבאה כבר בריאה. אבל שימוש שיטתי בחומרים מזיקים יקטין את כל המאמצים של הגוף כדי ליצור spermatozoides בריאים הדרושים את המרכיבים הבאים: ויטמינים C, B, E, א. סידן, מגנזיום, אשלגן ו אָבָץ. חומצות אמינו שונות. כדי להבין אילו חלקי רכיבים לשים לב, אתה צריך לחקור בהצטיינות.

בישראל, אין מקום דעות קדומות כשמדובר בכיבוש בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מודעים לכך שהאסקוויטן מלווה רק ללקוח באירוע, מבטיח שיחה ומודל ליווי של בכיתה VIP ישמש כמחוון מעמד חברתי.

לעשות את זה יכול להיעשות מרכז הרבייה או על ההמלצת הרופא של אנדרולוג שיספר, איפה אני יכול לנתח.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

כדי לקרות הריון, המוני של גורמים צריך לחפוף. אפילו עם המצב שהאישה תהיה קצת זמן אחרי שהאיש cumshot בה, שכב ללא תנועה, לא בהכרח הגה. את העובדה כי אחרי סקס זרע דולף מתוך הנרתיק, בשום אופן לא מונע הריון, אם אישה יש הכל בסדר עם פוריות. בדרך כלל, הריון יכול לבוא מפצעית אחת בתוך אישה. אם אתה כבר לא החודש הראשון מנסה להעלות על הדעת ילד, אבל שום דבר לא קורה, אני ממליץ לבקר את הגינקולוג, ובעתיד - לשכפל לשני השותפים.

Просмотров: 90 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar