Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

15:06
מכשירי חשמל עבור סקס אחורי - טיפים להניח לעשות הכל נכון

למרות שבשנים האחרונות יש גידול בהתלהבות למין - תכונות ומשחקי תפקידים, המין האחורי הוא עדיין מכשול לגברות רבות. משחקים עבור תרחיש זה עבורם הם בלתי אפשריים ללא קריטריונים. עם זאת, יותר משליש מהנשים (36.3%) שנסקרו באלפיים חמש-עשרה שנה לחקר כתב העת של הרפואה המינית, נאמר להם כי המין האחורי ניסו, ו -13.2% היו עוסקים בהם במשך 12 חודשים.

התוכן של המאמר

1 למעלה - 20 שני מועצות למין בדקתי ללא דופי

עבור כמה נציגי רצפה יפה, למשל, כגון אני, סקס האחורי יכול להיות תוספת מיוחדת משחקים סקסי בחדר השינה. עד לאחרונה, לא קיבלתי אורגזמה רק מן המין האחורי. הוא תמיד היה קודמו המיוחל של חדירה נרתיקית ואחרים ללטף מתחת לחגורה. האורגזמות הרוויות ביותר שחוויתי מהרכב של מין מסורתי, גירוי של הדגדגן ופי הטבעת. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

אני מקווה שהטיפים שלי יניחו להתגבר על מחסום האימה וממלאים את בנק החזירון של הידע שלך בתחום המין.Victoria Foman Asperspertddorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה יותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

אל תשכח ועל PT הלא כליל של השיחה שלך: ציפיות ופחדים "- אומר.

במאמר זה, אני יהיה לחלוק איתך 20 טיפים למין לא מסוכן אחורי, אני אגיד לך איך להתאים ולקבל מקסימום של הנאה.

למעלה - 20 מועצות עבור Sex_8212_22

נשים רבות תופסות סקס כזה כגילוי. הניסיון של החדש והצעד של הגוף שלהם הוא לעתים קרובות קופץ דרך בר אימה וכי רבים ביסודו, היגיינה. אני אגלה את כל הקלפים לפני שאתה ואני אציין איך אתה צריך להתנהג, כך לא תצטער ותמשיך לעסוק.

להבין בתוך עצמך

מה אתה עושה כשאתה חושב על סקס? טימו נאנח או פלאש ואדום? אם המין האחורי לך הוא מזועזע ומגעיל, אז עדיף לפטר אותו. תאמין לי, כאשר מרשים וכפייה אלימה, תוכלו לחוות רק כאב וחוסר רצון בבואו להתמכר בכל דרך - או ללטף. ודא כי אתה הראשון רוצה במיוחד.

לפתח את רמת הביטחון

בשבילי, המין האחורי מבקש את רמת הביטחון הגבוהה ביותר, אם הנרתיק. מדי פעם ניסיתי כאב במהלך מין מסורתי, אבל היו גם מצבים הנושא: גודל החבר היה גדול מאוד פעיל מאוד עבור הפתיחה שלי. מה אני מוביל? אתה חייב להיות בטוח כי השותף שלך יעשה את זה ללטף בזהירות. יתר על כן, עם נקודת מבט דבש, הוא אחראי על שלמות של רקמת הגוף שלך.

אין קשרים אקראיים

חיוניים, מושגים כאלה כמו תקשורת והסכמה. רק לאחר הדיון, הכנה, סיכה טובה ונוצץ נוח, כנראה סקס באיכות גבוהה ולא מסוכנת. תאונה בנושא זה - באופן לא נורמלי.

לא חושב

בנוסף, כדי להיכנס למחשבות על סקס, לנסות להתמקד מלטפות מרגש מכינה. מעת לעת נדרשים מספר ניסיונות לחדירה מוצלחת. אבל זה קורה כי מעשה מיני בעיקרון לא יכול לקרות בגלל המוזרויות של האנטומיה שלך. לכן, זה מאוד ביסודו להיות כאן וברגע, לווסת את התהליך מתחילתו ועד סופו.

זכור האטרקטיביות שלך

אם אתה הולך להזין את התחת שלך בידיו של בן זוג, אז אתה צריך להירגע טוב ולא לחשוב על איך אתה מסתכל על החלק האחורי. אולי זה לא החלק האהוב ביותר שלך של הגוף, אבל אם השותף הראה רצון לשחק איתה, אז יודע שזה ברור לטעום. ובכן, אין בתחת מכוערת - יש טעם רע.

לְהִרָגַע

יודע שזה קל יותר לומר מאשר לעשות. אבל אם אתה עצבני, אתה תמיד חושב על כאב, אי נוחות ולהכין צרות מראש - החור שלך אפילו לא לפספס את האצבע.

מביאים עם נשימה: לעשות קצת נשימות עמוקות דרך האף, נשף דרך הפה. שאל שותף לעשות לך עיסוי של החלק התחתון של הגב, פני השטח הפנימי של הירכיים, הכניסה לחור האחורי. הקדמה כזו תירגע ותספק רגשות נעימים.

התחל עם קצב איטי

לדון עם רגע שותף של חדירה ואת עוצמתו במהלך יחסי מין. אני לא ממליץ לך להתחיל עם הגזעים הנוסחה - אחד ולפתח מהירות למאפיינים בלתי מתפשרים. מנוע התקדמות רב עוצמה. במקרה שלנו - אחורי מטרה. התחל עם תנועות unhurried ולהעלות באופן שווה את הקצב, בנוסף באמצעות סיכה.

לפתח חור טוב

לא לקנות מראש faemitors של גדלים ענקיים. ראשית, השתמש באצבע או פקקי תנועה קטנים. בשבילך, זה ביסודו עושה שרירים למידות של השותף שלך ולהקים גוף עבור המשך חם, תחושה של "מלאות".

תקשורת - המפתח להצלחה

השותף שלך יכול להיות מאוד תובנה יש טעם יפה, אבל כאן זה לא מסוגל לקרוא מחשבות. תגיד הזוועות שלך, ניחושים, רעיונות. זה יהיה לשחרר את שניכם מתוך אי הבנה ואי-נוחות במהלך משחק אהבה.

השתמש סיליקון סיליקון

ל'פי-טבעת שרירים הם הרבה יותר נוחים לדחוס את כניסת חור הקודש, כפי שאתה זוכר, זה לא לחות על ידי השיטה הטבעית.

כדי למלא את המטרות שלנו בישראל הוא קל אם אתה ילדה אלגנטית מרוסיה. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול לקבל מ 6500 דולר לחודש.

סלי סיליקון עבות יש תקופת אחסון ארוכה יותר ולספק חדירה חלקה. אף פעם לא נשמר על חומרי סיכה. הספינקטר מתמקד מספר עצום של קצות עצבים המגיבים לפחות מה מגע. הפסקת החור האחורי היא לא רק זרם של חומר סיכה נוסף, וכיבוש נעים מאוד.בשום פנים ואופן לא להתמקד בסטנדרטים של תעשיית פורנו.

להיות משכיל בזריעה

לא לקנות משככי כאבים

באופן כללי, מוצרים אלה אינם מזיקים כל כך, איך הם אופציונליים. אם תנסה את המין האחורי שלך בפעם הראשונה, עדיף לעשות בלי משככי כאבים. אני אוהב כאשר הגוף שלי קורא איתי, וייעץ לך לא לכס את הכלל הזה. אתה חייב להרגיש את ההנאה של אי נוחות על מנת לעצור את התהליך לפחות. במקרה לא נעים של מעברי רקמות מסופקים.

בחר בתנוחה נוחה

להכיר את עצמך מראש עם pose רווחי עבור סקס אחורי. באמצע שפע ההפרשות יש אלה המתאימים באמת להנאה מיוחדת. תנוחות מועדפות: "סגנון כלבלב", "כף", תנוחה מיסיונרית.

לא עושים תנועות חדות

השותף שלך מרגיש נהדר והכל הולך כמו שמן? בסדר גמור. אבל זו לא סיבה להאיץ ולשנות את המצב. כל צעד צריך להיות נאלץ וחושב החוצה.

פחד לעבור מחלק אחד של הגוף למשנהו

אני חושב שאין צורך להראות לך על העברת חיידקים מן המעבר האחורי בנרתיק ותוצאותיה: IMP, Vaginosis חיידקי, זיהומים שמרים. שינוי מיקום הגוף חייב להיות מלווה בשינוי של קונדום או מקלחת היגיינית. כלל זה נוגע לחלל הפה.

ליהנות הגירסה aniliengus

לא, זה לא אותו דבר. במקרה זה, ליטוף אוראלי מיועד על ידי המעבר האחורי. בשביל זה, הגוף שלך יבטא בשבילך "תודה".אם יש לך צעצוע סיליקון, אז חומר סיכה צריך להיות על בסיס אקווה. האינטראקציה של מרכיב 2-השטח תוביל להרס ו "נמס" של מין - התקנים.

השוואות לזיין

סרטים מבוגרים מדגימים רק סקס, אבל לא עוברים רגשות. בנוסף, מסגרות עם חברים "גודל גדול" להקדים את ניסוח של חוקן, קבלת סוכני התרופות שלשול, שינוי בתזונה.

להיות מוכן "הפתעה לא נעימה"

אם יש לך ארוחת ערב חזק ולצפות מ דקה לרגע של הבחור שלך, אני מייעץ לך לא לבזבז זמן לשווא. אני אומר באמת: שחרר את דרכי המעיים ולעשות, על ידי יכולת, חוקן קטן ניקוי. שלב זה ממזער את הסיכון של בלבול ולהרגיע אותך לפני התהליך העיקרי.

אבל לא תנצל לרעה עם חוקן. עם הפרדה, הם מוטרדים על ידי הקיר של פי הטבעת, להפחית את כמות הריר ולגרום יובש. זה מוביל את התרחשות של סדקים ופיתוח של stis (אם יש לך יחסי מין ללא קונדום).

התקן את מחסום עמיד למים

אני אשתף את החוויה שלי. אני לא יכול להיות כביסה, למרות שהמכונית עובדת. יתר על כן, אני לא אוהב לנקות תחתונים למיטה, שמיכות. כדי לפשט את החיים, אני raged תחת גיליון עם חומר עמיד למים. זה לא אומר בכלל שאני יכול להציף את כל המיטה "חלקיקים עצמך". עבור רגוע להתמקד נהנה כזה משובצת - אפשרות טובה.

ללמוד לקרוא "עצור"

זהו כלל בסיסי למדי, במיוחד אם אתה עוסקת במין אחורי בפעם הראשונה. דדיות עם שותף על המילה - אות שאתה יכול לפחות לעצור את המשחק. זה נוגע לכאב של רגשות הנובעים מן הסדקים של המעבר האחורי, רקמות קטנות שובר סביב פי הטבעת, עמדה מביכה או מתקרב לא רגע נעים מאוד.

נסה שוב ושוב

הניסיון הראשון שלי של המין האחורי היה נורא. מתתי זמן רב ומשכתי את הרגע שבו יכולתי. אבל על ידי שינוי השקפותיהם, נתתי את ההזדמנות השנייה עם הסיכוי השני ומצא את גודל החבר ללא דופי (ו phaloimitator) עבור החור שלך.

עצה: לא לשים את הטאבו על סקס, אם זה לא עובד בפעם הראשונה. זרימת הרגשות וההנאות בלתי מתפשרים היא שתסרב. תן לגוף שלך קצת מנוחה ונסה שוב. אולי אחרי אתחול אתה לא יכול להתנתק.

התחל עם ביצוע סולו

קח את כל סוג של צעצוע או לקחת אצבע. משחק יחיד יאפשר את הרגשות והתגובות של הגוף שלך להמשיך בחינם. תוכל לקבוע את ההעדפות ולהתאים לתחושת הכאב.

ובכן, דנו באיזו נערות רבות לא מחליטים לקרוא. סקס Revente הוא לא משהו, אז יש צורך לקחת איזו סוג של לא מוסרי, גורם כאב ואי נוחות.בשבילי, העיקר הוא שיש שותף המטופל והבנה שאליו אני יכול לסמוך. אה כן, שכחתי לגמרי על חומר סיכה: החור האחורי אין את היכולת להדגיש את חומר סיכה, אשר יש צורך להסיר את המתח ואת ההכנה הסוגרית. כדי לעשות סוג זה של סקס, אני צריך להירגע ולהרגיש לחות באזור חריף.אן שמחה, מורה מוסמך של מין ויחסים, אומר כי חוויה אחורית מוצלחת, ברוב המקרים, היא תוצאה של תקשורת הכנה קפדנית, הן מוסרית ופיזית. "סקס אנאלי הוא שאתה ואת השותף שלך חייבים לדון בפירוט ותזמון, להיות מפוכח לבוש.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

גברים כמו סקס אחורי לא פחות מאשר נשים. לזרוק כי תנאים מוקדמים עבור העדפה סקסית כזו הם מונוטוניים. מודל של יחסי מין, שבה הצעיר שולט, והאשה מצייתת, כמו מגוון של זוגות.

תמיכה של גברים עשירים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה משמשת בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אחד יהיה להדגיש את המותג ויאסוף חברה נעימה.

ואת המין האחורי - אחת השיטות הטובות ביותר ליישם אותו. יתר על כן, סקס אחורי עם טכניקה נכונה הוא מסוגל לספק את הנאה בלתי נשכחת לשני שותפים. עבור הנערה, זהו גירוי של קצות עצבים חדשים, עבור אדם - היכולת להרגיש מאוד הדוק חדירה. לכן, להיפטר סטריאוטיפים על סקס אחורי!

Просмотров: 5814 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar