Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

23:14
סקס קטסטרופתי - מה לעשות אם משהו לא הלך על פי התוכנית?

סקס - תהליך של טבעי. ו, כמובן, לפעמים כל זה לא כל כך יפה, כפי שציירת בדמיון העשיר שלך. אֵיך הימנע מצבים מביכים וכמה יפה זה לצאת אם להימנע מהם כבר לא הצליח? אנחנו קוראים, זוכרים, לרשום. ניתן לקרוא עם שותף. Olloch, S ביטוי על תפקידים. ובכן, כן, אנחנו לא מלמד אותך איך ליהנות עם שלך שותף מין.

התוכן של המאמר

1 חיצוני גורמים 2 מביך גורמים 3 להיות קל יותר, ומין לך יהיה צבוע

חיצוני גורמים

במין המודרני בעולם מחוץ לדירה שלו - זה כבר לא משהו מתוך סדרה של יוצא, אבל די סטנדרטי לגוון את חיי המין.

סובייטי שאינם פנסים ופגמים זרועו מבט שגוי כי ליווי הוא משהו שערורייתי, מה שאתה צריך להשתיק. אבל כאן אנשים מעטים יודעים כי לשירותי ליווי בישראל אין גנרל לגמרי עם זנות.

ואם קיצוני מאטר כבר טעמו את כל אסורה ובוהת שאיבה באמנות של סקס קיצוני, Newbies, לעתים קרובות זוחל מתוך השמיכה, צריך כותנה מעודדת שלנו על הכתף וזוג זהירות:

אהבה זה דבר יפה. זוהי התחושה הטובה ביותר. ישו עצמו הורה לנו לאהוב את השכן שלה, ולעכב אהבה - זה אומר לשמור על הרצון של אלוהים. בקיצור, אתה יכול לגלות מניות בלתי נדלות של elequence כאשר אתה תהיה משוחרר עונש על עבירה ניהולית. וזה לא סביר כי לפחות שריר אחד על פניו של שוטר droshles מן הדיבור הלהבה שלך. מסוכן עוד יותר עשוי להיות כועס אמהות על מגרש המשחקים שהחלטת להפשיף.

גישה סבירה: תארו לעצמכם כי במהלך ארוחת הערב המשפחתית, הדודה ארוכה שלך מתחיל להיות הזיווג בזעם עם בעלה. מגעיל. כן. לא ראוי? בְּלִי סָפֵק! מצטער על העובדה שאתה צריך לדמיין את זה. עם פעולה פסיכולוגית נוראה זו של אלימות, אנחנו רוצים לתת לך להבין אמת אחת פשוטה: תיאבון סקסי unbridled שלך לא צריך להפריע לאחרים. את הסדרה האחרונה של קולנוע ריק על מושב לילה אפשרי. מלא משפחות מכובדות פארק מים - לא. חוף נטוש שתפרש ובבגד באהבה תחת קולות הגלים - נפלא. היער במדבר ואוהל -. כפי שאתה יכול לראות, מיקומים עבור jellies שלך הם יותר ממספיק, ואתה אפילו לא צריך לשבור את החוק.

בנוסף עדי ראייה שיכולים לעקוף אותך נגד רצונם, יש גם מציצי קשורים עצמית. אם אתה לא חלום יום אחד כדי למצוא וידאו עם השתתפות שלך על Pornhub, הוא יסודי לתכנן את המין שלך היכרויות. טלפונים ניידים, טבליות ומחשבים ניידים - המצאות מענגות של האנושות. אבל אלה המצאות מענג לא צריך להישכח לכבות לפני תאריך. החברים שלך, קרובי משפחה, עמיתים ומכרים יש כישרון מענג לפעולה - זה רק לך לעשות עסקים מעניינים, איך הם מיד להביע רצון לתקשר איתך. תן לחברה שלו לבחור שמלה באופן עצמאי. כן, ועם חבר שום דבר קטסטרופלי, אם אתה מעריך את הבדיחה שלו קצת מאוחר יותר. אם אתה בבית לא לבד - סגור את הדלת. להזיז את השסתום, להפוך את המפתח, להניף את הדלת, אבל כל דבר. אם אתה לא גיבור של פורנוקררטים ולא לחכות לתוספת של משתתפים לשחק שלך, לא תוכל להסתכל לתוך העיניים של אדם אשר בטעות למצוא אותך באתר "פשע". אם אתה מאותם דגמים שאינך יכול לקיים יחסי מין מתחת למראה מקרוב של חתול (כלבים / אוגר / תפארת תפארת / גופי סקרן), הסר את "מציצתו הלא מוכנה" מראש לחדר אחר. אם תחליט להוסיף tototivity בערב, לוודא שאתה רשרוש של תשוקה לא ירידה נרות ולא להקים דירה, ובאמצע הפלייליסט רומנטי פתאום יבחין שומר מסך מבני היל.

מוזר גורמים 2

הנה אתה כבר באדם וחביבה תלבושות, יבשים, מוכן למין ימי. וכאן פתאום אחד מכם יושב על המיטה בתנוחה של פילוסוף יווני עתיק, טרגי, כאילו משחקת את הסצינה מהמלך, מבטיחה: "מה אנחנו עושים?-. להיות או לא להיות סקס? הטרגדיה ברמה שייקספיר, לא פחות. על ידי השלכת sexism ולשים את היד שלך על הלב, להודות כי הילדה הברורה ביותר הוא לעתים קרובות רגישים לזרוקים רוחניים כאלה. מה לעשות אם השותף החליט פתאום לצלול למשבר קיומי? צריך לקחת את עצמך ביד. לא ממש, לא ייאוש, אולי מעשה האהבה עדיין יתקיים. אתה ממש כמה דקות כדי להרגיע את השותף, ואז שוב כדי להעלות אותו. הלחץ כאן אינו הולם (למעט שאתה משחק את הסצינה מ "50 גוונים של אפור"?). משלוחים טבעיים של הגוף. מהעובדה שהם טבעיים, זה עדיין לא מקבל בכל מקרה. כיצד להימנע מהם? אם תחליט לנסות סקס אנאלי, כמו מבוגרים משוחררים אנשים, אז אתה צריך להתכונן לו מבוגר. אפילו אפור סשה הגדול מול הקלעים "אחורי" ניהל טקסים שלמים. ניקוי חניכים וטיולים במקלחת - תוכנית מינימלית הדרושה כדי סקס אנאלי להביא הנאה, ולא הפתעות לא נעימות.

כדי לא לאפשר ארוחת ערב עם תיאבון להשאיר את הבטן במהלך מין אוראלי לפני שאתה מחליט על מרהיב יש לגשת למקלט לפחות לעצור את רפלקס הקיא. רוב דרך קלה - לחוץ בעדינות לשורש של מברשת שיניים הלשון. מלבד כי מבחר של חנויות מין הוא זריקה עם חומרי סיכה מיוחדים שנועדו לעזור שני השותפים מקבלים תענוג מקסימלי מהתהליך.

שרירי העווית הנרתיק - שלא שמעו את שבץ הזוועה על תקריות כאלה? בושה מול השותף, בושה מול הרופא שנקרא על ידי הבריגדה, הם עווית עליך עם האצבע שלך, לצחוק, לעשות selfie על הרקע שלך ... להירגע, סיפורי אימה על. למרות שההיבט הזה של חיי המין כמעט לא נדון גם בקרב חברים קרובים, זה קורה לא כל כך נדיר. ישנן סיבות שונות לכך - אולי השותף לא דאג לשחרור של אישה, המתח שלה הגיע לשיא ו ... "קפאן סגור". מה לעשות עם אצווה כזאת? אין להיכנס לפאניקה ולהירגע.

רוסית שאינם פנסים ופגמים זרקו ניחוש לא מדויק כי למעשה ליווי הוא בהחלט משהו, הוא עצמה, זה צריך להיות מושתק על עובדה זו. אבל יחידות מבינות כי שירותי ליווי בישראל אין מה להיות יחד עם זנות.

אנו מבינים, במצב כזה, קשה להירגע, אבל החיים הם בדרך כלל דבר קשה, חבר!

ACT יצטרך להיות רגוע, אבל מהר. אין תנועות כאוטיות חדות. הילדה אם אפשר, אתה צריך לתת מרגיע. אם התרופות זמינות, אבל לא בהישג יד, תצטרך כרייה לערכת עזרה ראשונה. כמו כן, אם אפשר, אתה צריך ללמוד לאמבטיה (לקחת מקלחת חמה) או לשים את gertlets תחת הגב התחתון. אם שום דבר לא עוזר, דרך נוספת נשארת - הבחור משחל את הבטן של הנערה עם תנועות מעוגלות, היא בתורו מרים רגליים נרחבות ונחישות את העיתונות. הבחור נכנס בעדינות את האצבע האנאלית של הנערה (לשני phalanges) ותנועה ברורה חדה מושכת אותו בחזרה, לעישון. אם זה לא עזר, אתה צריך לקחת את הניסיון השני, שתי דקות מאוחר יותר.

אם זה לא יעבוד באופן עצמאי, קוראים בדחיפות אמבולנס. Streth ואת הצניעות שווא לא מתאים כאן, המשגר ​​צריך להסביר הכל כפי שהוא. בסופו של דבר, לרופאים יש זמן לראות כל כך הרבה שאתה כמעט מפתיע.

לִהיוֹת קל יותר, ומין לך תמשוך אותו 33

אשר מאמר זה מיועד? כדי הפוך את עצמך כמה פוביות חדשות ולהתחיל לפחד ממין כמו אש? לֹא. זֶה המאמר מכוון לך ואת השותף שלך אימץ את העובדה כי סקס - זה עיסוק גדול. אבל זה רחוק מאוד ממה שאנחנו רואים רומנטית סצנות בסרטים (ובפורנוגרפיה - כמובן, בסרטים שונים לחלוטין). סקס חי הוא לא כמו מבריק ללא דופי, כמו מסך, אבל זה לא מקבל מן זה יותר גרוע. חוש הומור וגישה רגועה כלפי מין מביך - התחייבות של מין טוב ונפש בריא.

נערות ליווי בקריות

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

אם משהו השתבש בתהליך המין - אל תמהר ליפול מתחת לאדמה מתחושת הבושה. סוג מסוים של תקריות אינטימיות לקרות לכל הזוגות ללא יוצא מן הכלל. ובכן, לא יכול להיות סקס תמיד להיות מושלם, לא משנה איך אתה מנסה! לכן, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לקחת מצב עם הבנה ומניות של הומור. במהלך יחסי מין, כל דבר יכול לקרות: מפציעות לחבר נפל פתאום. וזה נורמלי - כל דבר קורה! לא להתעכב על הבעיה - מה שקרה היום לא אומר בכלל כי אותו דבר קורה מחר. העיקר הוא להגיב כראוי על פי המצב ולא לעשות טרגדיה ממנו.

Просмотров: 85 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar