Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

15:05
טיעונים מדוע אוננות ביחסים הוא לא רעיון רע כל כך

מה היה עושה אם אתה מגלה כי השותף שלך אוננות? כנראה לא כמו רבים. תגיד למה הוא מספק את עצמך אם אני? באמת היחסים המיניים שלנו הם כל כך רע כי הוא נאלץ לגרום לאורגזמה בדרך זו? כגון שאלות כמו להתעורר בראש של אלה שמצאו פתאום את הנפש שלהם תהליך שביעות רצון עצמית. האם זה כל כך רע איך הם בורג את עצמם?

התוכן של המאמר

במקרה אחד באמת לא בך 2 זה אומר כי בריאות מינית היא נורמלית 3 זה 100% לא בגידה 4 אין שום דבר רע עם אוננות 5 אוננות אינה זהה למין אמיתי 6 זהו חלק ממגוון מיני בריא 7 זה אומר שאנשים יודעים את שפת הגוף שלהם 8 זה מסיר מאוד את המתח במערכות יחסים 9 ספקות לגבי חוקיות היחסים 10 מנסה לפתור מריבות מאוחר בלילה 11 מנסה לדבר כל הזמן 12 אל תשאל תשומת לב כאשר אתה זה הכרחי 13 לא מזניחים תאריכים וירטואליים 14 אתה שוכח את החיים שלך

כמה, לראות את זה, להתחיל שם שערורייה ושביץ. תגובה כזו היא באופן חריג. צריך לשבת בשלווה לדון בכל דבר. כנראה, הסרזליסט יש את דעתו undonceived על אוֹנָנוּת. אולי הוא מזהה את זה בבגידה. הרשעה כזו אולי כדי ליצור על חשבון חוסר הוודאות ביחסים, השקפת עולם מסוימת או אדם לא מבין לגמרי למה אנשים אונסטים. מְצִיאוּת טמון בעובדה שאוננות היא נורמלית. ללא קשר ל, האם יש לך שותף או לא.

"אוננות היא דרך בריאה לזהות, מה נותן הנאה, "אומר סקסופאתולוג רחל הופמן, מועמד למדעים בתחום המיניות האנושית. "זה יכול גם לעזור להקל על הלחץ ולקדם שינה. ללא קשר למעמד היחסים שלך, אוננות היא צורה בריאה של ביטוי מיני.

תארו לעצמכם את החלומות שלך בישראל רק אם אתה ילדה אלגנטית מאוקראינה. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. המראה מודל הבנות יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 2500 יורו.

להיות פתוח I חברתי כנה

השותף שלו על אוננות כי רוב האנשים מרגישים יותר גרוע כאשר השותף שלהם שוכב, ולא מתי עוסקת בסיפוק עצמי ".

עדיין לא הבנת? זה יכול להיות בגלל ילדותך אתה מעורר את הרעיון של מותק הראשון והיחיד בכל התוכניות: חברתית, סקסית ורומנטית. פסיכולוגים קוראים לזה "מיתוס על הנפש היחסית". מאז ילדותו, התעמולה של "אחד" האהובים ביותר באמצעות קריקטורות, אגדות, שירים ושירים.

הבעיה היא שבמציאות אין דבר כזה "זה מאוד". אתה לא יכול להיות כל עבור שותף, לא משנה כמה אתה מדהים או כמה טוב מתאים זה לזה. גם שביעות רצון מינית. זה לא מתייחס polygamy, למדי לספק את הצרכים שלך מחוץ למין.

אז, יש שמונה סיבות טובות מוכחות, איזה אוננות היא בסדר של דברים. אין לתפוס את העובדה הזאת בכידונים.

הנקודה היא באמת לא בך

שותף לאוננות לא בגלל שיש לך מעט לו לא בגלל שאתה לא מספק את זה. הנה הכל נקי נקי - הוא אוננות כי הוא רוצה את זה ורוצה לקבל אורגזמה לבד עם עצמו על ידי עצמו. ללא קשר לאיכות המין במערכת היחסים, הוא יעשה את זה.

משמעות הדבר היא כי בריאות מינית היא נורמלית 2

אוננות היא חלק בריא של המיניות, לכן, אם השותף שלך מאונן, זה אומר שהכל עובד מַצָב. בואו נצייר אנלוגיה. אם השותף רעב, ורוצה לאכול, האם אתה באמת כועס עליו כי זה כריך? גם אני הנה - דקה הצורך מרוצה פעילות דקה

זה 100% לא treason_100

ברמה הבסיסית של בגידה, זה סקס עם מישהו ללא רשותך. שים לב שיש כאן אובייקט בולטות. כמובן, לכל אחד יש עמדה משלה על זה. לומר במהלך שותף אוננות יכול לחשוב על אדם אחר. זה סוג של בגידה (עבור חלק). רגע, ובמהלך איתך הוא לא יכול לחשוב על מישהו אחר? אתה בקושי הופך להיות קל יותר מזה.

רק להבין כי סיפוק עצמי הוא למעשה דבר מאוד מזיק, וזה פשוט מצחיק לבגוד בה. ובכן, אם רק משום שני משתתפים בבגידה. וכן, זכור כי אף אחד לא יכול להיות כל העולם עבור אדם אחר - זה כל המילים של מלודרם דמעות ואהבה רומנטיקה.

אין דבר רע אוננות 3

אם לא שם לב, זה כבר מקודם מחרוזת ראשונה. כן, תן לאנשים רבים לא מופעל על זה כי שיקולים תרבותיים ודתיים. אבל במציאות, כל כך רע סיפוק עצמי? למי אדם מפסיק? מי סובל מזה? זה, זה בטוח לחלוטין לחברה, ועל מי שמאונן, כאן רק צדדים חיוביים. שאל את עצמך את השאלה, לענות על זה מקסימום בכנות: האם יש משהו רע במה שאדם עושה את זה? אם התשובה היא "לא", אז למה צריך להיות מבולבל על ידי העובדה שהם אפילו עוסקים יחסים?

אוננות אינה זהה למין אמיתי 4

אז, כבר למדתי כי פגישות של עצמך - לא פשע ולא בגידה. אם שותף עוסק בכך, אז זה לא אומר, שהוא אוכל איתך סקס. אם הכל בסדר במין, ותדירותו היא נורמלית, ואז הכל בסדר. דבר נוסף הוא כאשר סיפוק עצמי מחליף

סקס מלא. ואז הגיע הזמן ברצינות דבר. שוב, לא אוננות היא רעה, אבל למה סקס הפך כל כך מעט.

בנוסף, הסיבות מדוע אנשים אוננות, לעתים קרובות שונה מהסיבות מדוע אנשים יש סקס. אנשים מסויימים לתאר אוננות כמו שווה ערך "עיסוי נעים" בזמן סקס שותפים יש הרבה במשותף עם תקשורת, קרבה ומגע פיזי. הבדל נחמד?

זהו חלק ממגוון מיני בריא 5

אוננות היא רק עוד יחסי מין טווח המעשים המיניים שאנשים יכולים לבצע. מגוון טלוויזיות וצורות, עם שותף או בלעדיו. אז אוננות היא רק עוד יחסי מין, אבל בגרסת "הפגנה".

זה אומר שאנשים יודעים את שפת הגוף שלהם 6

לומד את הגוף שלך, אדם יודע איך לנהל אותם, וכיצד לעשות כיף שותף. תחשוב בקפידה אם יש צורך לנזוף נפש לנפש? שותף נהנה עכשיו, ואתה - קצת מאוחר יותר. כל הזכייה!

זה מסיר מאוד את המתח ביחסים 7

אפילו הזוג המושלם ביותר לפעמים פונה חוסר עקביות של ליבידו. כי הוא הקסם להיות שני אנשים שונים, נכון? W אתה צרכים שונים. אוננות היא דרך טובה להסיר מינית מתח עבור שותף עם ליבידו גבוה יותר. זה אומר כי שותף עם ליבידו נמוך לא צריך להרגיש אשמה, מתבייש או פגום בשל העובדה כי זה לא רוצה סקס כל הזמן, באותו זמן, לטפל על הצרכים הפיזיים של שותף עם ליבידו גבוה.

מרחק - דבר parsive. להיות יחד כאשר אתה לחלוק מאות קילומטרים - נורא באמת.

זה לוקח הרבה אנרגיה וכוח לבנות מערכות יחסים במרחק, תוך שמירה על נאמנות ותשוקה לשעבר. רבים נמצאים ב יחסים כאלה לעשות מספר שגיאות כי הם די מפונק חזק חיבור. תן אפילו בלי לדעת, אבל זה לא פטור מן ההשלכות. מומחים טוענים כי טעויות אלה יכולות להוביל לסיום כל מיני יחסים.

להלן תוכל לראות רשימה של הטעויות הנפוצות ביותר, הושלמה במערכות יחסים.

ספקות לגבי חוקיות היחסים 8

כאשר אתה מתחיל מערכת יחסים בפורמט חדש, רבים מוכרים וקרובים מתחילים לתת עצות "דלומטריה". יותר מהכל להתכנס סבור כי יחסים אלה לא יחזיק מעמד ארוך, ואת הצורה שלהם, אלא, מזכיר את גירסת ההפגנה של מערכת יחסים רצינית.

אל תתנו דעות כאלה לתקוף את המוח שלך. אֲפִילוּ השותף שלך רחוק, הקשר שלך עם זה יכול להיות עמוק ונכון וכל זוג אחר. אל תשנה את המחשבות שלך על היחסים בכך פוּרמָט. רק אתה צריך זמן להתרגל זה בכל מקום מֶרְחָק. אבל זה לא מונע ממך להיות מוקדש זה לזה, להיות מִתחַשֵׁב. ובכל מקום שבו אתה נמצא בעולם, היחסים הם באותו אופן אמיתי, כמו אלה כאשר אתה ביחד עשרים וארבעה ימים.

לנסות לפתור מריבות מאוחר בלילה הוקרה

אם אי פעם שאלת את הזוג הקשישים, מהן העצה הטובה ביותר שלהם, אתה בטח שמעת: "אל תלך לישון כועס". למרות הצהרה זו יכולה להיות שימושית במצבים מסוימים, כמובן, זה בלתי אפשרי לציית לכלל, במיוחד אם אתה נמצא במערכות יחסים ממרחק.

"ניסיון לפתור מריבות מאוחר בלילה הוא תמיד רעיון רע", אומר פסיכולוג. "זה נכון במיוחד אם המחצית השנייה שלך לא בקרבת מקום". מסכים כאשר ניתן לחלק את המיטה עם מישהו, זה הרבה יותר קל לקחת כל מריבה. עם זאת, אם אתה לא יכול לגעת בין שיחו או לתקשר באופן אישי, זה יהיה קשה יותר לפתור את הבעיות.

פסיכולוגים מומלצים בזמן הקירוב המהיר של מריבה רק להפסיק לדבר. הדרך הטובה ביותר היא להשלים את השיחה, לא משנה איך יו"ר. מחר אתה תהיה זהיר, ואתה תבין שאתה כבר לא כועס כל כך

נסה לדבר כל הזמן 10

ללא ספק, זה נהדר - להישאר עם שותף בקשר 24/7, כאשר אתה במרחק אחד מהשני. לעתים קרובות, הרצון הזה ואת הרצון הוא לא סוף טוב. אם היחסים מאושרים ובריאים, אתה לא צריך להרגיש צורך קבוע.

"בסופו של דבר, אם היית עכשיו במקום אחד, אתה לא תבלה 24 שעות ביממה", אומר פסיכולוג קולסטון. "החלל, הן פיזית והן וירטואלית, הוא קריטי בכל מערכת יחסים". כאשר אתה לא כותב השותף שלך כל הזמן, אתה יכול להישאר עצמאית ולהעריך את הזמן שאתה מדבר, אפילו יותר.

אל תשאל תשומת לב כאשר אתה זה נחוץ11

אנשים מאמינים לעתים קרובות כי השותפים שלהם יודעים איך לקרוא מחשבות, ולהבין שהם צריכים לשלם יותר זמן. אבל לעתים קרובות אדם לא יכול לתפוס את כל האותות האלה על חוסר תשומת לב. עבור יחסים בריאים, תקשורת רגילה ואדיבות. אם הם לא יקבלו מספיק, היחסים מתחילים להתדרדר.

אתה יכול לדמיין כמה קשה להבין אם לאדם יש מספיק תשומת לב אם אתה בנקודות שונות של העולם. "אותות פיזיים הם לעתים קרובות גלוי רק באופן אישי, אז זה לא מפתיע אם האדם הקרוב שלך לא מבין מה אתה מרגיש," אומר המומחה. "אם אתה רוצה לשלם יותר זמן לשותף שלך, לדבר איתו על זה".

אין להזניח מצחיק תאריכים וירטואליים 12

כאשר אתה נכנס ליחסים אישיים, אתה יכול ליצור זיכרונות נעים רבים עם השותף שלך, למשל, ללכת הבכורה של הסרט, לעשות ארוחת ערב יחד או לשחק במשחקי הלוח עד מאוחר בלילה.

"אנחנו קרובים יותר לשותפים, לבלות איתם, ויצרה מצוינת לעשות זאת היא כיבוש משותף", אומר ד"ר אלישה פאוול, Ph.D., מטפל ועובד סוציאלי. "מרחק גדול מסבך את המשימה, אבל צפייה בסרטים, ארוחת ערב משותפת או צ'אט וידאו במהלך אותה הפעילות יכולה להגדיל קרבה רגשית".

אתה שוכח את החיים שלך

יותר מדי טוב יכול לפעמים להיות בעיה. לדוגמה, אם אתה עובד על יצירת יחסים בריאים עם השותף שלך במרחק, אתה יכול להקדיש את רוב הזמן הפנוי שלך לתקשר איתם כדי לשמור על קשר.

אבל בכל דרך שאתה צריך לטפל בעצמך ואת החיים שלך. "לפעמים קשה לאזן את היחסים עם אנשים הקרובים אליך, עם היחסים שלך עם המרחק שלך", אומר פאוול. "עבור שני השותפים, חשוב לקבל את החיים שלך, כך שהם לא לוקחים עבירה זה לזה".

ייתכן שיהיה צורך ביוזמה נוספת יחסים במרחק נעשו קרובים וחזקים, אבל, לשים קצת מאמץ, אתה והשותף שלך בהחלט למצוא איזון בריא.

https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

שותפים עצמם מחליטים כי עבורם מותר, ומה - לא. אוננות במערכת היחסים עשויה להיות קיימת אם שני החצאים מתאים אותו.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים, למעשה כי eSquiten רק מלווה את הלקוח באירוע, מבטיח את השיחה ואת הליווי ילדה VIP בכיתה ישמש מחוון מעמד חברתי.

ישנם מצבים שבהם אחד או שני השותפים מתייחסים לשביעות רצון עצמית, וחושבים שאדם מכריז על אי שביעות הרצון המינית שלו. עם זאת, אין לזה שום קשר למציאות. אם אוננות לא להפריע חיי מין נורמליים - למה לא? יתר על כן, זוהי דרך מצוינת לקבל את הגוף טוב יותר. ואתה יכול גם לשלב נעים עם שימושי אוננות מול השותף או זה לזה. הנאה מובטחת!

Просмотров: 3872 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar