Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

ריקודי בטן היא אחת מצורות האמנות העתיקות ביותר בעולם, היא מתוארכת לשנים 3-4000 לפנה"ס, 4000 - 3000 לפנה"ס ו-2500 - 1500 לפנה"ס. זה התחיל כטקס דתי שקורא לפוריות האישה ויבול טוב. באמצעות טקס זה, נשים הפכו לחלק מהזהות הקבוצתית ומההיררכיה החברתית של הכפר.

כיום, רקדניות בטן יכולות להשתנות בסגנונות, ממחול אתני, שבטי או פולקלורי ועד לריקוד עכשווי המשולב עם מהלכים היפ הופ ומודרניים. דמויות אלו הפכו גם לסמל לרבגוניות מכיוון שהן מספקות אוטונומיה בביטוי האמנותי שלהן באמצעות שינויי קווי הרוחב והתנועה שלהן יחד עם חקר רוחני הנובע מתרבויות שונות כמו תנועת המדיטציה הבודהיסטית.

מאמר זה נועד לתאר כיצד אנשים משתמשים בריקוד בטן כאמצעי לביטוי עצמי בחברה של ימינו יחד עם התלבושות השונות המועילות למאמצים אלו. מידע זה שימושי למי שרוצה ללמוד עוד על סגנונות וטכניקות של ריקודי בטן מהיסוד

תעבוד עם הגוף שלך. רוקדים לצלי ... Читать дальше »

Просмотров: 64 | Добавил: kaylinco8ca | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

המבוא למאמר זה צריך לדון בהקשרו וברלוונטיות שלו.

לקריאת המאמר המקורי, אנא לחץ דרך ___קישור___.

הקדמה: החיים העירוניים המודרניים אינם עוסקים יותר בריצה ושמירה על לוח הזמנים המחמיר של חיי העבודה והחיים. עם חיינו העמוסים יותר ויותר, כל יום מביא פיתויים חדשים לאנשים שמחפשים קצת יותר מבחינת פעילויות פנאי ואפשרויות הרפיה כדי לעזור להם להיכנס לכושר טוב יותר מבפנים החוצה.

וסוג אחד שהפך לפעילות ספא פופולרית הוא טיפול עיסוי טנטרה. למטפל בעיסוי טנטרי יש לא רק את ההשפעה המרפאת על הרוח והנפש של האדם, אלא גם מועיל לבריאותו הפיזית גם על ידי הקלה על מתח עצבים או בעיות קשורות אחרות כמו ורטיגו וכאב כרוני עקב סיאטיקה בנוסף לכאבי גב תחתון או נוקשות בכתפיים.

בעידן נאור יותר, אנשים רבים הגיעו להאשים את הבושה במושגים המעוותים של התרבות שלנו לגבי מיניות, ואין לנו עוד צורך להיות אפופ ... Читать дальше »

Просмотров: 69 | Добавил: kaylinco8ca | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)